1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Według szacunków produkty niespożywcze w Lidlu generują...
fot. Mikołaj Suchan / Polska Press

Według szacunków produkty niespożywcze w Lidlu generują obrót na poziomie około 15 proc., a w Kauflandzie - między 5 a 10 proc.

2 z 4
Według przedstawiciele niemieckich firm ściślejsza...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

Według przedstawiciele niemieckich firm ściślejsza współpraca jest nie do uniknięcia i pozwoli poprawić warunki i pozycję sklepów na rynku.

3 z 4
Już w 2021 r. władze Grupy Schwarz zapowiedziały zmianę...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

Już w 2021 r. władze Grupy Schwarz zapowiedziały zmianę strategii. Współpraca pomiędzy sklepami ma być teraz bliższa we wspólnym zaopatrywaniu się w produkty niespożywczych.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Polecamy

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"