1 z 6
Przewijaj galerię w dół
W obliczu rosnącej inflacji konsumenci w Polsce oraz Europie...
fot. Adam Jankowski / Polska Press

W obliczu rosnącej inflacji konsumenci w Polsce oraz Europie zachowują się w podobny sposób. W zbliżonych kategoriach przewidują, że będą wydawać więcej, nawet jeżeli ilość kupowanych dóbr nie będzie się zwiększać. Alternatywnie postarają się ograniczyć wydatki kupując mniej drożejących dóbr, które nie są dobrami pierwszej potrzeby.

2 z 6
W kryzysie będziemy oszczędzać przede wszystkim na jedzeniu i luksusie, niechętnie na zakupie filmów i seriali w sieci
fot. materiały prasowe EY Polska
3 z 6
Segment żywności i napojów może ulec stagnacji. Szczególnie...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Segment żywności i napojów może ulec stagnacji. Szczególnie dotyczy to produktów przetworzonych, gdzie w kategoriach mrożonki, przekąski oraz napojów bezalkoholowych i alkoholowych większy odsetek konsumentów planuje zredukować, a nie zwiększyć swoje wydatki.

4 z 6
W kryzysie będziemy oszczędzać przede wszystkim na jedzeniu i luksusie, niechętnie na zakupie filmów i seriali w sieci
fot. materiały prasowe EY Polska
Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian