Produkty sieciowe to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi z minimum dwóch województw w gotową do sprzedaży ofertę.
– Chcemy zmotywować przedsiębiorców do umiejętnego wykorzystania walorów i potencjału makroregionu w biznesie. Efektywnie zainwestowane środki z Programu Polska Wschodnia przełożą się m.in. na wzrost konkurencyjności firm, większą liczbę atrakcyjnych produktów na rynku oraz powstanie nowych miejsc pracy
– zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.
W konkursie mogą startować konsorcja składające się z minimum 10 MŚP. Dofinansowanie otrzymają projekty wpisujące się w zakres regionalnych inteligentnych specjalizacji, wspólnych dla co najmniej dwóch województw. Aby przedsięwzięcia kwalifikowały się do wsparcia, muszą obejmować:
* inwestycje w spójną infrastrukturę;
* rozwój aplikacji i usług opartych na technologiach informacyjno-komunikacyjnych;
* opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu.
Innym kryterium, który muszą spełnić projekty startujące w konkursie, jest utworzenie co najmniej 20 miejsc pracy.
Ogłoszenie o naborze dostępne jest na stronie POPW w zakładce „Skorzystaj”.
Zobacz również: Kolejny konkurs na tworzenie sieciowych produktów w Polsce Wschodniej https://www.polskawschodnia.gov.pl/strony/wiadomosci/kolejny-konkurs-na-tworzenie-sieciowych-produktow-w-polsce-wschodniej/
