85 proc. produktów dostępnych na stacjach ORLEN zostało wytworzonych w Polsce. Koncern podsumowuje akcję #WspieramyPolskę

AIP
Wg badań przeprowadzonych przez Instytut Kantar trzech na czterech Polaków uważa, że koncerny takie jak PKN ORLEN powinny aktywnie angażować się we wspieranie polskich producentów.
Wg badań przeprowadzonych przez Instytut Kantar trzech na czterech Polaków uważa, że koncerny takie jak PKN ORLEN powinny aktywnie angażować się we wspieranie polskich producentów. oskar Nowak/ Polska Press
50 miejscowości, 5,5 tysiąca kilometrów w trasie i niemal 20 tysięcy uczestników – PKN ORLEN podsumował wakacyjną akcję #WspieramyPolskę, w ramach której promuje postawy patriotyzmu gospodarczego. Obecnie 85 proc. produktów dostępnych na stacjach ORLEN zostało wytworzonych w Polsce.

Ciężarówka PKN ORLEN od czerwca dotarła do 14 województw spędzając w trasie ponad 1000 godzin. Mieszkańcy odwiedzonych miejscowości, mieli możliwość spróbowania rodzimych produktów, które dostępne są na stacjach ORLEN. Dodatkową atrakcją były spotkania z mistrzami Grupy Sportowej ORLEN, możliwość spróbowania swoich sił w symulatorze Formuły 1 lub zmierzenia czasu reakcji na tzw. refleksomierzu.

Jak tłumaczy prezes PKN Orlen Daniel Obajtek, patriotyzm gospodarczy odgrywa istotną rolę, dlatego PKN ORLEN współpracuje z ponad 170 polskimi producentami i cały czas tę współpracę rozwija. Jak podkreśla, na tej współpracy korzystają obie strony.

Pochodzące od polskich producentów produkty stanowią trzon oferty dostępnej na stacjach PKN ORLEN. Na niemal 1800 należących do Koncernu stacjach paliw w Polsce 85 proc. asortymentu pozapaliwowego pochodzi właśnie z Polski. Te produkty cieszą się dużą popularnością również za granicą – na stacjach ORLEN na Litwie 20 proc. sprzedaży pozapaliwowej to produkty wytworzone w Polsce, a w Czechach i na Słowacji to niemal 30 proc. Polskie produkty cieszą się popularnością również na należących do Koncernu stacjach w Niemczech. 75 proc. całej sprzedaży płynu do spryskiwaczy stanowi tam produkt ORLEN Oil. Klienci chętnie sięgają również po soki i lody polskich producentów.

Wg badań przeprowadzonych przez Instytut Kantar trzech na czterech Polaków uważa, że koncerny takie jak PKN ORLEN powinny aktywnie angażować się we wspieranie polskich producentów. Prawie 90 proc. Polaków do zakupu towaru zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu, a aż 80 proc. uważa, że polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne.

Reszty nie trzeba, to koniec drobniaków w UE?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3