https://strefabiznesu.pl
reklama

Nowa sieć premium wchodzi do Polski. Pierwsze sklepy już w czerwcu

Dorota Mariańska
Opracowanie:
Litewska marka debiutuje w Polsce. Nowe sklepy pojawią się w trzech miastach. W planach jest otwieranie 3–4 sklepów rocznie. 
Litewska marka debiutuje w Polsce. Nowe sklepy pojawią się w trzech miastach. W planach jest otwieranie 3–4 sklepów rocznie.  MV GROUP Distribution PL
Na polski rynek wchodzi sieć sklepów z alkoholami premium. Na początek sklepy Bottlery pojawią się w trzech dużych miastach.

Spis treści

Bottlery wchodzi do Polski. Sieć podała pierwsze lokalizacje

Litewska marka Bottlery otworzy swój pierwszy sklep w Polsce 3 czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. W kolejnych tygodniach planowane są otwarcia w Poznaniu (Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar) oraz we Wrocławiu (Centrum Handlowe Magnolia Park).

Za rozwój sieci w Polsce odpowiada MV GROUP Distribution PL. Zgodnie z zapowiedziami, w najbliższych latach firma planuje uruchamiać 3–4 nowe lokalizacje rocznie.

Bottlery działa już z sukcesem na rynku litewskim, gdzie posiada 20 sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi premium.

– W pierwszej kolejności zawitamy do dużych miast, ale będziemy też uważnie badać potencjał miast średniej wielkości – zapewnia Robert Walewski, dyrektor generalny MV GROUP Distribution PL, cytowany w komunikacie.

W jego ocenie w Polsce przybywa dojrzałych konsumentów, oczekujących produktów i usług najwyższej jakości.

Co będzie można znaleźć w ofercie sieci?

Bottlery oferuje ponad tysiąc produktów – od win ze wszystkich najważniejszych regionów świata, przez mocne alkohole takie jak whisky, gin, rum, wódka, tequila czy koniak, po lekkie gotowe koktajle RTD oraz składniki do samodzielnego przygotowania drinków. W sklepach będzie można także zaopatrzyć się w produkty delikatesowe, m.in. oliwki, chrupkie pieczywo czy suszoną wołowinę.

Jak wskazuje MV GROUP Distribution PL, wejście Bottlery na polski rynek wpisuje się w trend rosnącej sprzedaży alkoholi premium w Polsce. Jak wynika z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” z grudnia 2024 roku, ten segment wzrósł w 2024 roku o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, a wartość sprzedaży osiągnęła poziom 1,5 mld zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Nawrocki będzie prezydentem polskiego węgla. Może zgodzić się na wyższą kwotę wolną

Nawrocki będzie prezydentem polskiego węgla. Może zgodzić się na wyższą kwotę wolną

Nowe centrum logistyczne za 165 mln zł. Znana firma stawia na rozwój

Nowe centrum logistyczne za 165 mln zł. Znana firma stawia na rozwój

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu