Spis treści
Bottlery wchodzi do Polski. Sieć podała pierwsze lokalizacje
Litewska marka Bottlery otworzy swój pierwszy sklep w Polsce 3 czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. W kolejnych tygodniach planowane są otwarcia w Poznaniu (Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar) oraz we Wrocławiu (Centrum Handlowe Magnolia Park).
Za rozwój sieci w Polsce odpowiada MV GROUP Distribution PL. Zgodnie z zapowiedziami, w najbliższych latach firma planuje uruchamiać 3–4 nowe lokalizacje rocznie.
Bottlery działa już z sukcesem na rynku litewskim, gdzie posiada 20 sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi premium.
– W pierwszej kolejności zawitamy do dużych miast, ale będziemy też uważnie badać potencjał miast średniej wielkości – zapewnia Robert Walewski, dyrektor generalny MV GROUP Distribution PL, cytowany w komunikacie.
W jego ocenie w Polsce przybywa dojrzałych konsumentów, oczekujących produktów i usług najwyższej jakości.
Co będzie można znaleźć w ofercie sieci?
Bottlery oferuje ponad tysiąc produktów – od win ze wszystkich najważniejszych regionów świata, przez mocne alkohole takie jak whisky, gin, rum, wódka, tequila czy koniak, po lekkie gotowe koktajle RTD oraz składniki do samodzielnego przygotowania drinków. W sklepach będzie można także zaopatrzyć się w produkty delikatesowe, m.in. oliwki, chrupkie pieczywo czy suszoną wołowinę.
Jak wskazuje MV GROUP Distribution PL, wejście Bottlery na polski rynek wpisuje się w trend rosnącej sprzedaży alkoholi premium w Polsce. Jak wynika z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” z grudnia 2024 roku, ten segment wzrósł w 2024 roku o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, a wartość sprzedaży osiągnęła poziom 1,5 mld zł.
