Aplikacja mobilna żappka wzbudziła zainteresowanie na największych targach technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku

Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
13 stycznia 2020 roku Żabka – największa sieć convenience w Europie – wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, zaprezentowała aplikację dla klientów żappka, podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku. Mat. prasowe
W połowie stycznia Żabka – największa sieć convenience w Europie – wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, zaprezentowała aplikację dla klientów żappka, podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku. Aplikacja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny m.in. nowoczesnych technologii, innowacji oraz customer experience.

Poznań dn.14.01.2020r.

Aplikacja mobilna żappka wzbudziła zainteresowanie na największych targach technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku

13 stycznia 2020 roku Żabka – największa sieć convenience w Europie – wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, zaprezentowała aplikację dla klientów żappka, podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku. Aplikacja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny m.in. nowoczesnych technologii, innowacji oraz customer experience.

Żappka była pokazywana w ramach organizowanego przez Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event i był to jedyny polski akcent wśród wąskiego grona prezentowanych projektów z całego świata.
- Docenienie aplikacji żappka, liczącej już ponad 2,5 mln użytkowników, na największych targach technologicznych w Nowym Jorku to sukces zespołu ekspertów pracujących w naszej firmie. Już dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że przyciągamy do Żabki profesjonalistów w dziedzinie nowych technologii, data science i nowoczesnego designu, którzy korzystając ze wsparcia globalnych i lokalnych partnerów technologicznych tworzą unikatowe, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania na świecie. Ponad 10% naszych pracowników jest zaangażowanych w projekty cyfrowe, realizowane w naszej firmie. Wspólnie jesteśmy ambasadorami technologicznego rozwoju Polski prezentując nasze rozwiązania na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Blicharski wiceprezes ds. Finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.

Żabka przechodzi transformację cyfrową, na którą składa się cały ekosystem rozwiązań technologicznych funkcjonujących w obszarze zarządzania sklepami, asortymentem, BIG DATA, sztucznej inteligencji, jak również aplikacji mobilnych. Aplikacja żappka jest kluczowym, nowym kanałem komunikacji i interakcji z klientami, a nad jej rozwojem pracuje dedykowany, interdyscyplinarny zespół specjalistów.

Od prawej Tomasz Blicharski i Michał Opacki Żabka Polska.
Od prawej Tomasz Blicharski i Michał Opacki Żabka Polska. Mat. prasowe

-Przy rozwijaniu produktów cyfrowych korzystamy z najlepszych, globalnych praktyk, a także ze „zwinnych” metodyk pracy. Działamy sprawnie, szybko testujemy nowe pomysły i słuchamy naszych użytkowników. Będziemy się dalej rozwijać i ciągle poszukujemy utalentowanych ekspertów, którzy razem z nami będą chcieli tworzyć przyszłość i kreować nowe rozwiązania technologiczne– dodaje Michał Opacki, dyrektor ds. cyfrowych rozwiązań konsumenckich, odpowiadający za rozwój aplikacji żappka.

Firma Żabka Polska angażuje się w projekty proedukacyjne wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi liczne projekty na styku nauki i biznesu. Zaangażowana jest m.in. w AI Schools & Academy, w ramach którego z partnerami finansuje nauczanie tajników sztucznej inteligencji w 1500 przedszkolach i szkołach publicznych. Zainicjowała również w ub. roku konkurs
„Ogarnij Big Data z Żabką", w ramach którego studenci mogli zaprezentować projekty wykorzystujące metody Big Data, sztucznej Inteligencji oraz Machine Learning i w nagrodę pojechać do Doliny Krzemowej.

Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event to wydarzenie, którego celem jest pokazanie kluczowej roli nowych modeli biznesowych opartych na chmurze oraz sposobów osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji w transformację cyfrową w handlu detalicznym. W spotkaniu brali udział eksperci technologiczny z największych firm na świecie.

NRF to doroczny zjazd liderów branży detalicznej, organizowany w Nowym Jorku. W roku 2019 w wydarzeniu wzięło udział 38 000 uczestników, w tym 800 wystawców z niemal 100 krajów świata. Wśród prelegentów znajdują się najważniejsze osobistości świata retail i technologii, m.in. CEO Microsoft, Satya Nadella.

Jeśli inflacja będzie wciąż wysoka, na wartości stracą nie tylko zarobki, ale RPP podniesie stopy przez co mocno wzrosną raty kredytów. W drugiej połowie 2020 r. odsetki od kredytów - w tym także od debetów, limitów w koncie, kart kredytowych mogą być wyższe nawet od połowę. Dlaczego? Czy na pewno zyskają posiadacze lokat? Po prostu kliknij w ten tekst a dowiesz się więcej.

Kiedy dostaniesz pieniądze za rozliczenie PIT? To zależy od Ciebie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3