European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC i content marketingowe. W tym roku branżowe oskary zostały wręczone na uroczystej gali w czeskiej Pradze już po raz siódmy. Na kilkaset zgłoszonych case studies, jury składające się z ekspertów SEM z całego świata wyłoniło tylko po jednym zwycięzcy w każdej z 29 kategorii konkursowych.
Czytaj też: Sempai. Po mistrzowsku znajdują pieniądze w wyszukiwarkach
Sempai zajęło 1. miejsce, deklasyfikując przy tym konkurencję z całego świata, w kategorii Best low budget campaign. Jury doceniło kampanię realizowaną dla sklepu internetowego kams.com.pl, który w swoim asortymencie posiada szeroki asortyment artykułów BHP:
- Co dla nas ważne, otrzymaliśmy aż dwie nominacje w tej kategorii, również za kampanię SEO realizowaną dla DrTusz. Główną nagrodę mogliśmy zdobyć tylko z jedną kampanią, ale czujemy się podwójnymi zwycięzcami. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi klienci, dlatego dziękuję Kams i DrTusz za bardzo udaną współpracę i wiarę w nasze działania. Razem jesteśmy bezkonkurencyjni” – komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai.
– W wygranej kampanii pokazaliśmy, że nawet przy relatywnie niskim budżecie, potrafimy wyciągnąć dla naszych klientów bardzo satysfakcjonujące wyniki – dodaje Sebastian Suma.
W tym roku na podium stanęły także dwie inne agencje z Polski: Bluerank i Elephate.
Sempai
Działa w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Obsługuje obecnie ponad 200 klientów. Jako certyfikowany Partner Google Premium specjalizuje się w obsłudze sklepow internetowych w zakresie marketingu konwersji.