1 z 12
Przewijaj galerię w dół
Z „Rankingu Popularności Sieci Handlowych 2023” wynika, że...
fot. unsplash

Z „Rankingu Popularności Sieci Handlowych 2023” wynika, że najczęściej zakupy robimy w trzech sklepach i są to: Lidl, Biedronka i Auchan.

2 z 12
Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż...
fot. unsplash

Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2% analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej. Względem poprzedniego roku sieć zwiększyła swoją popularność o 7,7 p.p.

3 z 12
Duży skok popularności - o blisko 9 p.p. - dotyczył także...
fot. unsplash

Duży skok popularności - o blisko 9 p.p. - dotyczył także sieci Biedronka. Jej popularność wyniosła 34,2%, co jeszcze bardziej zbliżyło ją do konkurenta z Niemiec.

4 z 12
Francuska sieć Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją...
fot. unsplash

Francuska sieć Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją pozycję. Spadek popularności mógł być związany z problemami wizerunkowymi sieci po wybuchu wojny w Ukrainie. Wynik na poziomie 7% pozwolił utrzymać Auchan trzecie miejsce, ale znacznie oddalił sieć od konkurencji z podium.

Pozostało jeszcze 7 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Zobacz również

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł