5 z 12
Jak wynika z raportu, konsumenci oszczędności szukali na...
fot. unsplash

Jak wynika z raportu, konsumenci oszczędności szukali na zakupach w tanich, dużych sieciach handlowych. Z analiz Centrum Monitorowania Rynku wynika, że w 2022 r. liczba transakcji w supermarketach była o ponad 6% wyższa niż jeszcze rok wcześniej.

6 z 12
Konsumenci poszukiwali oszczędności, czego pierwszą oznaką...
fot. unsplash

Konsumenci poszukiwali oszczędności, czego pierwszą oznaką było przeniesienie znacznej części swoich codziennych zakupów do hipermarketów i dyskontów - czytamy w raporcie Listonic.

7 z 12
Centrum Monitorowania Rynku informuje, że wartość zakupów w...
fot. unsplash

Centrum Monitorowania Rynku informuje, że wartość zakupów w dużej mierze zależą od formatu sklepu. W całym 2022 r. wszędzie można było jednak zaobserwować, że kupujemy mniej za wyższe kwoty

8 z 12
- W 2022 r. klienci supermarketów wkładali do koszyka...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

- W 2022 r. klienci supermarketów wkładali do koszyka średnio 7% mniej produktów niż przed rokiem, ale wydawali na nie nieco ponad 40 zł więcej. Z kolei w dyskontach klienci za zakupy płacili średnio 53,50 zł, czyli prawie tyle samo co przed rokiem, ale do koszyka średnio trafiało aż o 12% mniej produktów - wylicza Elżbieta Szarejko, Analityk w Centrum Monitorowania Rynku.

Pozostały jeszcze 3 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Zobacz również

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Coraz śmielej wchodzą na rynek. Mają plan na małe miasta w Polsce

Coraz śmielej wchodzą na rynek. Mają plan na małe miasta w Polsce