- Wyjazd do Nevady był możliwy dzięki dofinansowaniu z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które otrzymaliśmy w ramach wsparcia Małych i Średnich Przedsiębiorstw w promocji marek produktowych Go to Brand – mówi Edyta Skutnicka, projektantka i właścicielka firmy.
- Targi w Las Vegas będą doskonałą okazją, by zaprezentować naszą nową kolekcję „Venetian Mirror”. Jest ona unikalna, wyróżniają ją intensywne kolory i niepowtarzalne dodatki. Targi Curve Expo rozpoczynają się 12 lutego i potrwają przez kolejne trzy dni. Zaprezentują się na nich wiodące marki bielizny i strojów kąpielowych takie jak: Chantelle, Aubade, Etam czy La Perla. - Cieszę się, że nasza bielizna będzie się prezentowała w tak zacnym towarzystwie. Będą ją oceniać tysiące ekspertów, projektantów i zwiedzających. Mam nadzieję, że otrzymamy najwyższe noty. Liczę, że ten wyjazd, do którego przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, projektując i tworząc nową kolekcję, umożliwi nam nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, a nasza oferta stanie się równie popularna w Stanach Zjednoczonych jak w Europie - dodaje właścicielka Axami.