Carat Polska zwycięża w przetargu na kampanię aplikacji mObywatel

Barbara Wesoła
Opracowanie:
Kampania oraz umowy z wykonawcami są współfinansowane z funduszy unijnych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.
Kampania oraz umowy z wykonawcami są współfinansowane z funduszy unijnych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027. Red. Polska Press
Ministerstwo Cyfryzacji rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii promującej aplikację mObywatel. Po miesiącach analiz wybrano dom mediowy Carat Polska, który będzie odpowiedzialny za emisję działań promocyjnych do końca 2025 roku.

Spis treści

Ministerstwo Cyfryzacji z nowym partnerem mediowym

Ministerstwo Cyfryzacji, po przeprowadzeniu szczegółowej procedury przetargowej, zdecydowało się na współpracę z domem mediowym Carat Polska. Wybór ten został dokonany w grudniu 2024 roku, jednak formalne rozpoczęcie współpracy nastąpiło w styczniu 2025 roku, po rozstrzygnięciu odwołania złożonego przez jednego z uczestników przetargu.

Ministerstwo Cyfryzacji podkreśla znaczenie kampanii promującej aplikację mObywatel, która ma na celu uświadomienie obywatelom korzyści płynących z cyfryzacji usług publicznych. Kampania ta jest kluczowa dla ministerstwa, ponieważ ma pokazać, jak wiele spraw można załatwić za pomocą aplikacji rządowej.

Kampania promująca mObywatela ma szczególne znaczenie dla Ministerstwa Cyfryzacji, ponieważ ma pokazać obywatelom, jak wiele ważnych spraw mogą zrealizować dzięki aplikacji rządowej i e-usługom administracji. Doceniamy przy tym zaangażowanie i profesjonalizm, jakie wszystkie domy mediowe włożyły w przygotowanie swoich ofert w naszym przetargu. Liczymy, że kolejne przetargi będą się cieszyć równie dużym zainteresowaniem – podkreślił dyrektor Biura Komunikacji w Ministerstwie Cyfryzacji, Marek Gieorgica.

Carat Polska najwyżej oceniony

Dom mediowy Carat Polska zdobył kontrakt na obsługę kampanii dzięki najwyższej ocenie oferty, która uwzględniała zarówno aspekty cenowe, jak i jakość strategii mediowej. Budżet przetargu wynosił 10 mln zł brutto i obejmował wszystkie media poza telewizją.

Carat Polska, jako zwycięzca przetargu, będzie odpowiedzialny za emisję kampanii „mObywatel ma łatwiej”, która rozpoczęła się w listopadzie 2024 roku. Kampania ta ma na celu szerokie dotarcie do obywateli z informacjami o korzyściach płynących z cyfryzacji usług publicznych.

Niezmiernie się cieszymy, że Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło nam odpowiedzialność za realizację kampanii promującej aplikację mObywatel oraz e-usługi publiczne. W Carat Polska stawiamy na innowacyjne podejście i precyzyjne dopasowanie strategii mediowej do oczekiwań naszych partnerów. Cieszymy się, że nasza oferta została doceniona zarówno pod kątem jakości, jak i efektywności. Mamy nadzieję, że nasza współpraca z Ministerstwem Cyfryzacji przyczyni się do jeszcze szerszego dotarcia do obywateli z informacjami o korzyściach płynących z cyfryzacji usług publicznych – komentuje Elżbieta Kudelska, Client Partner, Carat (dentsu Polska).

Wsparcie audytorów mediowych Stars

Ministerstwo Cyfryzacji, aby zapewnić najwyższą jakość przetargu, skorzystało z doradztwa renomowanego audytora mediowego, firmy Stars. Dzięki ich doświadczeniu, przetarg został przeprowadzony zgodnie z najlepszymi praktykami, co pozwoliło na rzetelną ocenę ofert.

Audytorzy mediowi Stars odegrali kluczową rolę w procesie przetargowym, dostarczając szczegółowe tabele kosztowe oraz wspierając komisję przetargową w analizie ofert. Ich wkład był istotny również podczas rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą.

Gratulujemy Ministerstwu Cyfryzacji pomyślnego zakończenia przetargu i wyboru domu mediowego! Cieszymy się, że jako STARS mogliśmy wspierać ten proces, zapewniając niezależne porównanie wyników oraz, co kluczowe, wspomagając konstrukcję zapytania i dobór odpowiedniej liczby KPI do rzetelnej oceny ofert. Transparentność i precyzyjne kryteria wyboru to fundament niepodważalnych i skutecznych decyzji, dlatego cieszymy się, że mogliśmy wnieść naszą ekspertyzę w ten strategiczny projekt. Mamy nadzieję, że inne ministerstwa będą mogły czerpać z doświadczeń tego przetargu, co podniesie ogólną jakość tego rodzaju procesów, z pozytywnym skutkiem dla Skarbu Państwa – mówi Rafał Szysz, CEO/Founder w Stars.

Kampania „mObywatel ma łatwiej”

Kampania „mObywatel ma łatwiej” została zaprojektowana przez agencję GoldenSubmarine, która odpowiada za koncepcję kreatywną i materiały promocyjne. Kampania rozpoczęła się w listopadzie 2024 roku i będzie kontynuowana do końca 2025 roku.

W ramach kampanii promowane będą kolejne funkcje aplikacji mObywatel, portal internetowy oraz profil zaufany. Carat Polska odpowiada za emisję kampanii i dobór kanałów mediowych, co ma na celu maksymalne dotarcie do obywateli z informacjami o cyfryzacji usług publicznych.

Kampania oraz umowy z wykonawcami są współfinansowane z funduszy unijnych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.

Źródło: PAP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu