5 z 13
Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością...
fot. Lukasz Gdak/ Polska Press

Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością w tym kanale sprzedaży ze względu na wysoką cenę oraz preferencję części klientów, którzy przed zakupem wolą obejrzeć upragniony produkt „na żywo” w sklepie.

6 z 13
Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne związek z rozpoczęciem sezonu urlopowego.

7 z 13
Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych...
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych miesiącach najczęściej sięgano również po panele fotowoltaiczne i pompy ciepła.

8 z 13
Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o...
fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press

Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o sprzedaż ratalną offline w okresie od maja do lipca br. bezapelacyjnie okazały się rozwiązania OZE (o 303 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku).

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Zobacz również

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać