1 z 9
Przewijaj galerię w dół
Okazuje się, że reklamy zewnętrzne, mimo cyfrowej rewolucji,...
fot. FOT. LUKASZ KACZANOWSKI/POLSKA PRESS

Okazuje się, że reklamy zewnętrzne, mimo cyfrowej rewolucji, wciąż pozostają jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. W dobie smartfonów i systemów nawigacji, kierowcy są bardziej rozproszeni niż kiedykolwiek, jednak to właśnie billboardy nadal najsilniej przyciągają ich uwagę.

2 z 9
Polacy spędzają średnio 17 600 minut rocznie za kierownicą,...
fot. FOT. LUKASZ KACZANOWSKI/POLSKA PRESS

Polacy spędzają średnio 17 600 minut rocznie za kierownicą, co przekłada się na ponad 293 godziny. Przeciętny dystans pokonywany dziennie wynosi od 26,2 do 31,5 kilometrów, w zależności od pory roku.

Więcej czasu w samochodzie oznacza więcej czasu na obserwację otoczenia, w tym właśnie reklam. Badania pokazują, że im więcej czasu spędzamy na drodze, tym więcej billboardów zauważamy, gdyż, z powodu rozmiarów i umiejscowienia, są trudne do przeoczenia.

3 z 9
Istnieją trzy główne przyczyny skuteczności billboardów:...
fot. FOT. LUKASZ KACZANOWSKI/POLSKA PRESS

Istnieją trzy główne przyczyny skuteczności billboardów: monopolizacja odbiorców, trafność i kreatywność.

4 z 9
Kierowcy są "uwięzieni" w swoich samochodach, więc nie mają...
fot. ANDRZEJ SZOZDA/POLSKAPRESSE

Kierowcy są "uwięzieni" w swoich samochodach, więc nie mają wyboru – muszą zwracać uwagę na drogę, a co za tym idzie, na reklamy.

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem