5 z 9

fot. FOT. LUKASZ KACZANOWSKI/POLSKA PRESS
W przeciwieństwie do reklam online, które mogą zniknąć po kilku sekundach, płachty wielkoformatowe widoczne są przez o wiele dłuższy czas, co jest korzystne dla budowania świadomości marki.
6 z 9

fot. ANDRZEJ SZOZDA/POLSKAPRESSE
W porównaniu do reklam telewizyjnych czy radiowych, billboardy są dużo bardziej opłacalne finansowo.
7 z 9

fot. FOT. LUKASZ KACZANOWSKI/POLSKA PRESS
Kluczem do sukcesu są duże rozmiary oraz atrakcyjne projekty graficzne. Jednym ze sposobów na zwiększenie efektywności ogłoszeń jest umiejętne wykorzystanie koloru i kontrastu.
8 z 9

fot. TOMASZ BOLT/POLSKAPRESSE
Czynnikiem silnie wpływającym na skuteczność reklam jest m. in. ich lokalizacja. Umieszczenie ogłoszeń w miejscach o dużym natężeniu ruchu oczywiście zwiększa szansę na dotarcie do większej liczby osób. Dlatego firmy często wybierają pobliża skrzyżowań czy centrów handlowych.