Profesjonaliści z branży spotykają się na targach tekstyliów domowych w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Podczas wrześniowej imprezy kilkudziesięciu producentów, importerów, detalistów i projektantów zaprezentowało swoją ofertę tekstyliów domowych, począwszy od dekoracji okiennych, przez produkty zdobiące podłogi, ściany, aż po tkaniny obiciowe, tekstylia pościelowe, kuchenne, łazienkowe i stołowe.
Andropol, polski producent tkanin, właściciel Białostockiej Wykończalni Tkanin, prezentował na targach kolekcje domowych tekstyliów swojej sztandarowej marki Sweet Home: pościel, szlafroki, bawełniane i bambusowe ręczniki oraz koce w nowej kolorystyce.
Przebojem oferty spółki stały się najnowsze wzory z kolekcji pościeli Vital i Fresh.
- To kolekcja charakteryzująca się wyjątkową świeżością i lekkością - mówi Ewa Wrażeń, kierownik działu wzornictwa Andropol S.A. – Dominują tu delikatne wzory geometryczne w różnych konfiguracjach, tworzące różne kształty – wiatraczków, zwielokrotnionych trójkątów i rombów, sylwetek zwierząt, zygzaków itp.
Wzory proponowane są w kilku wersjach kolorystycznych:
- Są kolory łososiowy lub brudny róż łączone z szarościami, jest szarość w połączeniu z żółcią i turkusem, grupa kolorów marynistycznych, czyli czerwień, granat i biel czy wreszcie mięta i delikatne turkusy – wymienia Ewa Wrażeń. - Wszystkie wersje kolorystyczne prezentowane są na białym tle, co nadaje kolekcji świeżości i delikatności.
Kolekcje po raz pierwszy prezentowane są na trzech rodzajach nowych tkanin: satyna bawełniana, bawełna renforcè (skład: 100% bawełna) oraz dual renforcè (skład: 48% bawełna, 52% poliester).
- Nowe wzory pościeli pojawią się w sprzedaży na początku października – mówi Agnieszka Prus, product manager marki Sweet Home. - Tekstylia dostępne są w sklepach Sweet Home w Białymstoku, Andrychowie i Łodzi, a także za pośrednictwem strony internetowej e-sweethome.pl oraz www.andropol.eu
Targi Interior Design Forum to jedyna tego typu impreza w Polsce. Wydarzenie jest adresowane przede wszystkim do pracowni dekoracji i stylizacji okien, sieci handlowych, dekoratorów, projektantów i architektów wnętrz.
