5 z 30

fot. GDDKIA/Strona kontraktu
Via Baltica. Budowa S61 od węzła Łomża Zachód do węzła Kolno
Przejezdność odcinka Łomża Zachód-Kolno planowana jest po jednej jezdni (także na moście) na III kw. 2024.
6 z 30

fot. GDDKIA/Strona kontraktu
Via Baltica. Budowa S61 od węzła Łomża Zachód do węzła Kolno
Standard dwujezdniowej „eski” prawie 13-kilometrowa obwodnica Łomży uzyska w II połowie 2025 r., kiedy zostanie oddana do ruchu. Wtedy tez cały korytarz transportowy Via Baltica będzie gotowy.
7 z 30

fot. GDDKIA/Strona kontraktu
Via Baltica. Budowa S61 od węzła Łomża Zachód do węzła Kolno
Odcinek od węzła Łomża Zachód (z węzłem) do węzła Kolno (bez węzła) na długości około 12,922 km [S61] + DK64 [GP] 6,963 km
8 z 30

fot. GDDKIA/Strona kontraktu