5 z 6
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

GL190914MK_316.jpg

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na zapisywanie się do programów lojalnościowych są Polki niż Polacy. Mężczyźni z reguły korzystają z nich na stacjach paliw, kobiety z ich pomocą kupują w sklepach odzieżowych, obuwniczych i w drogeriach, a także w hipermarketach i dyskontach. Najchętniej z programów lojalnościowych korzystają osoby młode, w wieku 26-35 lat.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Polecamy

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale