5 z 7
Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i...
fot. Przemysław Świderski / Polska Press

Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i korzyści dla środowiska, jakie wiążą się z rezygnacją z codziennej jazdy samochodem. Z danych JATO Dynamics wynika bowiem, że w 2021 roku samochody z silnikami benzynowymi emitowały średnio 134,2 g CO2 na kilometr. Z kolei w przypadku diesli było to 129,6 g/km

6 z 7
Klientów firmy Dott do przesiadki przekonuje fakt, że...
fot. Dariusz Błoch / Polska Press

Klientów firmy Dott do przesiadki przekonuje fakt, że szczególnie na nieco krótszych trasach, elektryczna hulajnoga czy rower mogą być lepszym i tańszym rozwiązaniem niż samochód. Zwłaszcza, że w przypadku auta do paliwa należy doliczyć jeszcze koszty ogólnej eksploatacji pojazdu.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać