Totolotek, to jeden ze sponsorów premium Jagiellonii. W trakcie blisko dwuletniej współpracy z klubem wykazuje dużą aktywność także w zakresie dodatkowych akcji marketingowych przeprowadzanych wspólnie z Jagiellonią. Marka bukmachera będzie jeszcze bardziej widoczna na stadionie podczas meczów Ekstraklasy, a jej logo pojawi się na rękawie koszulek meczowych pierwszej drużyny.
- Przez dwa lata współpracy „Jaga” udowodniła, że można od niej oczekiwać wiele zarówno na boisku – awansując w sezonie 2015/2016 do europejskich pucharów, ale także w sferze działań komunikujących fakt naszego zaangażowania sponsoringowego. Sposób zarządzania klubem oraz kreatywne podejście działu marketingu były dla nas ważnym kryterium przy podjęciu decyzji
o przedłużeniu umowy sponsoringowej. Liczymy oczywiście, że potencjał sportowy drużyny przywróci ją
w tym sezonie na górne rejony tabeli Ekstraklasy – mówi Adam Lamentowicz, prezes zarządu zakładów bukmacherskich Totolotek S.A.
- Przedłużenie trwającej współpracy z zakładami bukmacherskimi Totolotek S.A. to dla nas niezwykle istotna i radosna informacja. Dzięki takim sponsorom jak Totolotek S.A. nasz klub może stale się rozwijać i realizować kolejne cele. Nowa umowa odzwierciedla obustronne zaufane i pokazuje, że dotychczasowa praca i starania przynosi korzyści zarówno nam, jak i naszemu sponsorowi. Wierzymy, że kontynuacja naszych wspólnych działań przyniesie jeszcze większe korzyści w przyszłości, co pozwoli nam rozwijać naszą współpracę – przekonuje z kolei wiceprezes Jagiellonii Białystok Agnieszka Syczewska.