Rozszerzenia lokalne w reklamach PPC (Pay Per Click) takich jak Google Ads oraz optymalizacja strony docelowej dla konwersji lokalnych to najlepsza odpowiedź na Twoje potrzeby – bez względu na to, czy sprzedajesz części samochodowe, naturalne kosmetyki, odzież czy artykuły budowlane. Postaw więc na sprawdzone rozwiązania, rozwiń skrzydła przedsiębiorczości i zbuduj pozycję lidera w swojej okolicy z Sunrise System.
Google Ads – reklama PPC i wykorzystanie rozszerzeń lokalnych do przyciągnięcia klientów
Reklama Google Ads to rozwiązanie, które zostało docenione już przez wielu przedsiębiorców, również właścicieli sklepów, dla których głównym celem biznesowym jest podbicie lokalnego rynku.
– Reklamy PPC, w przeciwieństwie do innych działań reklamowych, przynosi efekty niemal natychmiast po uruchomieniu – mówi Bartosz Michalski, PPC Specialist w Sunrise System. – Pozwala skutecznie dot rzeć z komunikatem do potencjalnych klientów w odpowiednim miejscu oraz czasie, a dzięki rozszerzeniom umożliwia takie przygotowanie przekazu, aby jak najlepiej spełniał on swoje zadanie – sprzedawał produkt – dodaje.
A czym są rozszerzenia reklam w Google Ads?
To po prostu informacje pomocnicze, z których zdecydowanie opłaca się korzystać. Doprecyzowują przekaz i jeszcze skuteczniej przyciągają klientów do Twojego sklepu. Wybierając na przykład rozszerzenia lokalne, umożliwiasz odbiorcy Twojej reklamy Google Ads wyświetlenie danych adresowych sklepu. Co więcej, dzięki tej opcji użytkownik może nie tylko dowiedzieć się, jak daleko znajduje się od danej lokalizacji, ale też za jednym kliknięciem przenieść się automatycznie do map Google, które doprowadzą go wprost pod drzwi Twojego sklepu stacjonarnego. Targetowanie lokalne w kampaniach PPC jest kluczowe, jeżeli Twój potencjalny klient poszukuje w swojej lokalizacji konkretnego produkty i jego sprzedawcy, a dzięki tej strategii Ty jesteś zawsze blisko.
Optymalizacja strony docelowej dla konwersji lokalnych – sposób na budowanie zasięgów i renomy
Z pewnością wiesz, że reklama Google Ads z dobrym budżetem może być Twoim asem w rękawie, jednak nawet najlepiej zaplanowana kampania PPC nie zastąpi przemyślanej optymalizacji strony docelowej dla konwersji lokalnych. Potencjalny klient skuszony reklamą sklepu może bowiem szybko zniechęcić się do zakupu nieatrakcyjnym, mało przejrzystym wyglądem witryny, jej zbyt wolnym ładowaniem się czy też nieintuicyjną nawigacją.
Zlecając optymalizację strony docelowej dla konwersji lokalnych profesjonalistom, zdecydowanie zwiększasz swoje szanse na rynku i zyskujesz widoczność, o jakiej konkurencja może tylko pomarzyć.
Chcesz dowiedzieć się więcej i odkryć wszystkie atuty reklamy Google Ads oraz optymalizacji strony docelowej dla konwersji lokalnych? Skontaktuj się z nami!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?