3 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Media społecznościowe mają największy wpływ na dwa...
fot. Marzena Bugała-Azarko/Polska Press/zdjęcie ilustracyjne

Najmłodsi Polacy źle myślą o własnych finansach. Bezpodstawne kompleksy co do pieniędzy to wina mediów społecznościowych

zdjęcie ilustracyjne

Media społecznościowe mają największy wpływ na dwa najmłodsze pokolenia, które weszły już w dorosłość. Mają negatywny wpływ na 84 proc. na pokolenia Zetek i na 77 proc. pokolenia milenialsów. Na swoje finanse najgorzej patrzy generację mającą od 18 do 25 lat, oraz ci, którzy stoją u progu 40 roku życia.

Zobacz również

Wybrali przewodniczących rad gmin. Burmistrzowie, wójtowie i radni po ślubowaniu

Wybrali przewodniczących rad gmin. Burmistrzowie, wójtowie i radni po ślubowaniu

Bydgoszcz. Uderzył hulajnogą w samochód. Trafił do szpitala na badania

Bydgoszcz. Uderzył hulajnogą w samochód. Trafił do szpitala na badania

Polecamy

Będzie wsparcie: rząd przyjął projekt ustawy o bonie energetycznym

Będzie wsparcie: rząd przyjął projekt ustawy o bonie energetycznym

Ruszyły zbiory ślimaków winniczków. We Francji już na nie czekają

Ruszyły zbiory ślimaków winniczków. We Francji już na nie czekają

Putin wyciąga atomową pukawkę. Odstraszy Zachód od większej pomocy dla Ukrainy?

Putin wyciąga atomową pukawkę. Odstraszy Zachód od większej pomocy dla Ukrainy?