Poinformowały o tym Wirtualne Media. Akcja reklamowa będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”.
Bocian i orzeł zostali wybrani na brand heroes Polomarketu, ponieważ mocno kojarzą się z Polską i polskością - wyjaśnia portal WM. Animowani bohaterowie zostali wkomponowani do odświeżonej identyfikacji sieci, wprowadzonej kilka miesięcy temu. Będą występować we wszystkich reklamach i kanałach komunikacji sieci sklepów.
Jak podaje sieć POLOmarket, Klekot – to trochę niezgrabny, wesoły ptak, który lubi nosić kolorową czapkę, wyrażającą jego osobowość i radosne usposobienie. Kieruje się emocjami, jest spontaniczny, roztrzepany, mówi szybciej niż myśli. Natomiast Orłowski – to ptak o wysportowanej, silnej posturze. Jego orli dziób jest mocno zarysowany, ale uśmiechnięty – co świadczy o przyjaznym nastawieniu. Mocno zarysowane brwi dodają mu lat i powagi. Jest odpowiedzialny i racjonalny, zawsze chętny do pomocy. Mówi mniej niż Klekot, ale stanowczo i sensownie.
