Polska Press Grupa liderem rynku. Są nowe dane Mediapanel

Adam Kielar
Opracowanie:
Wideo
od 16 lat
Polska Press Grupa pozostaje niekwestionowanym liderem w kategoriach „Informacje i publicystyka” oraz „Informacje lokalne i regionalne” i wyprzedza w nich m.in. Grupę RAS Polska, Grupę Polsat-Interia, Agorę czy Grupę Wirtualna Polska. Dane te potwierdza marcowy raport Mediapanel. Ponadto portale należące do Polska Press osiągnęły w sumie liczbę ponad 16,4 mln realnych użytkowników (RU), którzy wygenerowali ponad 809 mln odsłon, co sprawia, że spółka plasuje się na 5 miejscu wśród firm medialnych w Polsce.

Spis treści

Badanie Mediapanel. Polska Press Grupa w czołówce

Dla Polska Press Grupy kwiecień rozpoczął się od bardzo dobrych wyników uzyskanych w marcu według badania Mediapanel. Spółka poprawiła wyniki z lutego, dzięki czemu potwierdziła swoją dominację na rynku w kategoriach „Informacje i publicystka”, gdzie uzyskała ponad 13,4 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali 425 mln odsłon oraz „Informacje lokalne i regionalne”, gdzie miała ponad 13 mln użytkowników i ponad 400 mln odsłon. Polska Press wyprzedza w tych kategoriach m.in. grupę RAS Polska, TVN WBD, ZPR Media czy Agorę. Ponadto PPG zajmuje obecnie 5 miejsce wśród grup medialnych w Polsce.

Analizując wyniki Polska Press Grupy, nie można pominąć kategorii „Sport”. Portale sportowe należące do PPG w marcu 2024 roku odwiedziło aż 3,2 miliona użytkowników (RU), co stanowi imponujący wzrost na poziomie 15 procent. Jeszcze bardziej imponujący jest wzrost o 30 procent liczby odsłon. To bardzo dobra wiadomość przed zbliżającymi się wielkimi imprezami – Euro 2024 w Niemczech oraz Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. W kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo” Polska Press nieustannie utrzymuje wysoką pozycję i z wynikiem 7,8 mln RU, zajmuje piątą lokatę, co potwierdza, że spółka jest ważnym graczem na rynku informacyjnym w tym obszarze.

Mocna pozycja Polska Press na rynku

Dodatkowo Polska Press Grupa regularnie zajmuje wysoką pozycję w kategorii „Budownictwo i wnętrza”. Obecnie plasuje się na 5 miejscu i wyprzedza m.in. Grupę PMPG Polskie Media, Grupę Wirtualna Polska oraz Grupę Iberion.

Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Rozwiązanie przeznaczone jest dla firm z branży reklamowej, marketingowej oraz mediów. Dane pochodzące z badania wykorzystywane są w planowaniu strategii biznesowych na rynku mediowym i działań związanych z tworzeniem strategii marketingowych.

Polska Press Grupa wśród liderów rynku mediów w Polsce

Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio zarówno ogólnopolski portal informacyjny i.pl, jak i 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich, serwisy tematyczne, branżowe oraz e-commerce. Jest również wydawcą 22 dzienników regionalnych.

W serwisach internetowych oraz w prasie dostarcza najnowsze informacje z Polski oraz zagranicy. Polska Press to media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu