
Specjalista ds. Księgowości i Finansów
Miejsce pracy: Lubin
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestru kontrahentów Spółki.
Ewidencja, rozliczanie i uzgadnianie sprzedaży usług.
Zarządzanie należnościami od odbiorców.
Sporządzanie wykazów dłużników Spółki.
Przygotowanie i wysyłanie wezwań do zapłaty do dłużników.
Zgłaszanie dłużników do Krajowego Rejestru Długów.
Analiza, wiekowanie i raportowanie oraz wysyłanie potwierdzeń sald rozrachunków Spółki.
Sporządzanie wycinkowych analiz ekonomicznych w zakresie struktury i dynamiki należności i zobowiązań.
Przygotowanie i uzgadnianie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych Spółki oraz sprawozdań z działalności Spółki wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).
Przygotowanie bazy do odpisów aktualizujących należności wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).
Analiza umów wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).
Bieżące rozliczenie kont bankowych i rozrachunkowych.
Obsługa depozytów własnych i obcych w zakresie ewidencji i przechowywania.
Ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych w oparciu o dokumenty źródłowe.
Klasyfikacja i ewidencja środków trwałych.
Rozliczenie w zakresie podatku VAT
Wymagania:
wykształcenie - magister , licencjat o kierunku rachunkowość lub finanse i bankowość lub ekonomia
wymagany staż - 3 lata
Udokumentowana znajomość przepisów w zakresie polityki rachunkowości.
Udokumentowana znajomość prawa podatkowego.
Udokumentowana znajomość rachunkowości finansowej.
Udokumentowana znajomość sprawozdawczości w zakresie MSSF.
Znajomość programów księgowych.
Znajomość obsługi systemu my SAP.
Znajomość programów komputerowych MS Office - Excel na poziomie zaawansowanym.
Mile widziane:
Umiejętności analityczne.
Umiejętność rozwiązywania problemów/konfliktów.
Umiejętności organizacyjne.
Umiejętność pracy w zespole.
Inicjatywa / przedsiębiorczość.
Samodzielność.
język angielski na poziomie A1

Główny Specjalista ds. Kontrolingu Sprzedaży w Wydziale Kontrolingu Handlu
Miejsce pracy: Lubin
Zakres obowiązków:
opracowywanie analiz finansowych, w tym analiz dotyczących sprzedaży, marżowości
opracowywanie analiz rynkowych oraz raportów w zakresie bieżących i potencjalnych produktów KGHM PMS.A.
udział w opracowywaniu i aktualizowaniu jednostkowego i skonsolidowanego budżetu w zakresie kalkulacji przychodów ze sprzedaży
monitorowanie i raportowanie realizacji budżetu w obszarze przychodów ze sprzedaży
wyliczanie rentowności i marż, w odniesieniu do procesu sprzedaży produktów KGHM PM S.A.
budowanie modeli finansowych (Excel)
przygotowywanie innych bieżących oraz cyklicznych raportów i opracowań (Power Point, Word)
Wymagania:
wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub pokrewnym
wymagany staż - 6 lat
doświadczenie w obszarze kontrolingu, w tym w szczególności w prowadzeniu analiz dotyczących sprzedaży dla spółek produkcyjnych posiadających złożoną strukturę handlu i logistyki
wysokie umiejętności analityczne i modelowania finansowego w MS Excel
wysoka znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
silna orientacja biznesowa wsparta umiejętnością sprawnego prowadzenia komunikacji z przedstawicielami obszarów biznesowych (w tym wysokiego szczebla)
umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem pracy
umiejętność planowania i organizowania pracy
odpowiedzialność, zaangażowanie, proaktywność
język angielski na poziomie B2
Mile widziane:
posiadanie kwalifikacji (bądź ich uzyskiwanie) z zakresu finansów
umiejętność budowy raportów w oparciu o systemy SAP i BW

Główny Specjalista w Wydziale Kontrolingu Spółek Krajowych i Zagranicznych
Miejsce pracy: Lubin
Zakres obowiązków:
udział w pracach budżetowych i planistycznych krajowych i zagranicznych spółek zależnych oraz wybranych oddziałów w stopniu wymaganym do przygotowania jednostkowego i skonsolidowanego budżetu GK KGHM PM S.A.
monitorowanie i prognozowanie wykonania budżetu spółek krajowych i zagranicznych oraz wybranych oddziałów KGHM PM S.A.
raportowanie negatywnych zjawisk, zdarzeń i trendów mogących zagrozić realizacji założeń budżetowych
weryfikacja planów wieloletnich spółek krajowych i zagranicznych w ujęciu rzeczowo - finansowym
koordynowanie działań związanych z zapewnieniem płynności finansowej spółek GK KGHM
opracowywanie materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej KGHM Polska Miedź S.A. dotyczących spółek krajowych i zagranicznych
udział w przeprowadzaniu testów na utratę wartości spółek krajowych i zagranicznych
Nasze wymagania:
wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub prawo lub pokrewnym
wymagany staż - 6 lat
doświadczenie w obszarze kontrolingu, w szczególności w zakresie planowania i budżetowania w grupach kapitałowych oraz wykonywania wszechstronnych analiz finansowych
wysokie umiejętności analityczne i modelowania finansowego w MS Excel
wysoka znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
silna orientacja biznesowa wsparta umiejętnością sprawnego prowadzenia komunikacji z przedstawicielami obszarów biznesowych (w tym wysokiego szczebla)
umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem pracy
umiejętność planowania i organizowania pracy
odpowiedzialność, zaangażowanie, proaktywność
język angielski na poziomie C1
Mile widziane:
znajomość zasad prowadzenia nadzoru korporacyjnego nad spółkami zależnymi
znajomość branż, w których działają spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej KGHM (m.in. wykonawstwo robót górniczych, dostawy maszyn górniczych, transport kolejowy i utrzymanie taboru, logistyka, obszar energetyczny)
posiadanie kwalifikacji (bądź ich uzyskiwanie) z zakresu finansów
umiejętność budowy raportów w oparciu o systemy SAP i BW

Starszy specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych (ZI)
Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A.
Zakres obowiązków:
1. Udział w postępowaniach przetargowych z zakresu budownictwa przemysłowego organizowanych przez podmioty spoza Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.,
2. Pozyskiwanie kontaktów i utrzymywanie współpracy z potencjalnymi podwykonawcami.
3. Współpraca z odpowiednimi komórkami w zakresie przygotowywanych ofert.
4. Nadzór nad realizacją prac budowlanych w ramach pozyskanych kontraktów.
OFERUJEMY:
1. Stabilne zatrudnienie w dużej firmie.
2. Przejrzyste warunki zatrudnienia.
3. Atrakcyjny system premiowania.
4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
5. Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień.
6. Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
7. Dofinansowanie do zorganizowanych dojazdów pracowniczych.
8. Dodatkowe wynagrodzenie tzw. „Barbórkowe”.
9. Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.
10. Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny).
11. Przyjazną atmosferę w pracy.
12. Bogaty pakiet socjalny m.in.:
- karty sportowo-rekreacyjne MultiSport,
- świadczenie wypoczynkowe tzw. „wczasy pod gruszą”,
- integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne,
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- dofinansowanie do wycieczek i kolonii dla dzieci.
Nasze wymagania:
wykształcenie - magister inżynier o kierunku budownictwo
wymagany staż - 12 miesięcy
Wykształcenie o kierunku budownictwo, instalacje sanitarne.
Doświadczenie zawodowe min. 12 m-cy w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi w branży instalacyjnej.
Znajomość procesu realizacji postępowań przetargowych.
Znajomość realizacji procesów budowlanych.
Uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej.
Prawo jazdy kat. B.
Odporność na stres, zdolności negocjacyjne oraz komunikatywność.
Mile widziane:
Mile widziane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi w branży instalacyjnej.
Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego na poziomie B2.
Mile widziane kursy z zakresu zarządzania projektami.