
Specjalista ds. kontrolingu personalnego na powierzchni
Miejsce pracy: Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
Zakres obowiązków:
przygotowywanie analiz i raportów z zakresu HR,
planowanie i budżetowanie kosztów pracy Przedsiębiorstwa,
sporządzanie sprawozdań do GUS.
Wymagania:
wykształcenie ścisłe z zakresu finansów lub nauk ścisłych,
zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
minimum 5-letnie doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów,
znajomość zagadnień związanych z analizą danych,
umiejętność analitycznego myślenia,
odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
obsługa programu SAP,
znajomość VBA, SQL będzie dodatkowym atutem.

Technolog
Miejsce pracy: Zakład Produkcji Elektro-Mechanicznej w Sobinie
Zakres obowiązków:
Opracowanie dokumentacji: norm materiałowo czasowych, kart technologicznych, tablic montażowych, specyfikacji jakościowej dostaw,
Planowanie stanowisk roboczych,
Czynny udział w uruchomieniach wiązek prototypowych,
Współpraca z działem produkcyjnym w zakresie rozwiązywania problemów technologicznych,
Współpraca z działem handlowym w zakresie doboru komponentów.
Firma oferuje:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stałe wynagrodzenie podstawa + dwa dodatkowe wynagrodzenia,
Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, bony świąteczne, ołówkowe, paczki mikołajkowe, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, dofinansowanie biletów do kina, teatru oraz na mecze sportowe),
Pakiet medyczny,
Pracowniczy program emerytalny,
Przyjazną atmosferę w pracy,
Dofinansowanie kosztów dojazdów do i z pracy.
Wymagania:
wykształcenie - technik o kierunku techniczny lub mechatronik / elektryk / automatyk
wymagany staż - 2 lata
Znajomość Excel, CAD oraz rysunku technicznego
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność prowadzenia dokumentacji technologicznej
język angielski na poziomie B2

Referent / Specjalista ds. planowania produkcji
Miejsce pracy: Zakład Produkcji Elektro-Mechanicznej w Sobinie
Twój zakres obowiązków:
1) Przygotowanie i udostępnienie planu produkcji dla działów odpowiedzialnych za ich realizację,
2) Współpraca z Działem Handlowym w celu zapewnienia dostępności komponentów na produkcję,
3) Aktualizacja i nadzorowanie danych w systemach operacyjnych wspomagających proces planowania.
Firma oferuje:
1) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
2) Stałe wynagrodzenie podstawa + dwa dodatkowe wynagrodzenia,
3) Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, bony świąteczne, ołówkowe, paczki mikołajkowe, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, dofinansowanie biletów do kina, teatru oraz na mecze sportowe),
4) Pakiet medyczny,
5) Pracowniczy program emerytalny,
6) Przyjazną atmosferę w pracy,
7) Dofinansowanie kosztów dojazdów do i z pracy.
Wymagania:
wykształcenie - średnie
wymagany staż - 12 miesięcy
Dobra znajomość MS Excel
Umiejętność pracy w zespole
Zdolności analityczne
Komunikatywność
Mile widziane:
Znajomość systemów wspierających – SAP, MRP, ERP
Znajomość VBA, Power Query

Zastępca Dyrektora Centrum Logistyki Materiałowej
Miejsce pracy: Polkowice, ul. Kopalniana 11
Twój zakres obowiązków:
Wsparcie Dyrektora CLM w zarządzaniu dużym zespołem (200 osób)
Realizacja zakupów zaopatrzeniowych i towarów strategicznych o wartości kilkuset mln złotych
Poszerzanie bazy dostawców
Negocjacja warunków handlowych w zakresie specyfikacji technicznej, cen, warunków płatności i dostawy, itp.
Budowanie mocnych relacji z dostawcami
Badanie rynku w całej Europie – np. poziom cen zakupów na rynku
Realizacja procesu fakturowania, rozliczania kosztów oraz przygotowywanie raportów analitycznych
Koordynacja obiegu dokumentów w firmie związanych z dostawami, odbiorami
Bieżący kontakt z dostawcami i spedytorami – weryfikacja statusu i terminów dostaw
Koordynacja logistyki inbound i outbound – optymalizacja stanów magazynowych, koszty magazynowania, itp.
Zarządzanie magazynem – optymalizacja stanów magazynowych, koszty magazynowania, itp.
Optymalizacja procesów logistycznych
Realizacja innych zadań z obszaru Zakupów i Logistyki
Firma oferuje:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stałe wynagrodzenie podstawa + dwa dodatkowe wynagrodzenia,
Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, bony świąteczne, ołówkowe, paczki mikołajkowe, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, dofinansowanie biletów do kina, teatru oraz na mecze sportowe),
Pakiet medyczny,
Pracowniczy program emerytalny,
Przyjazną atmosferę w pracy,
Dofinansowanie kosztów dojazdów do i z pracy.
Wymagania:
wykształcenie - magister o kierunku logistyka i transport lub zarządzanie produkcją/ projektami
wymagany staż - 5 lat
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie logistyką/produkcją/projektami)
Min 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze logistyki i zakupów oraz projektowym
Preferowane doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi
Odporność na stres i dynamicznie zmieniające się środowisko pracy
język angielski na poziomie C2
Mile widziane:
Prawo jazdy kat. B
WSZYTSKIE OFERTY ZNAJDZIESZ TUTAJ