W panelu Sport w biznesie, promocja poprzez sport – case study na przykładzie Polskiej Organizacji Turystycznej wzięli udział
- Jacek Janowski, dyrektor departamentu Wsparcia Rozwoju Turystyki Polskiej Organizacji Turystycznej
- Radosław Wasiak, wiceprezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce
- Bartłomiej Zapała, zastępca prezydentki Kielc
- Agata Witosławska, dyrektor zagranicznego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Madrycie
- Marcin Płochno, dyrektor zagranicznego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu
Prowadzący: Jarosław Panek.
Panel rozpoczęła Agata Witosławska przedstawiła przykłady wykorzystania sportu w turystycznej promocji w Hiszpanii.
Wiele uwagi poświęcono również skuteczności promocji Kielc i regionu świętokrzyskiego przez klubu sportowe i zawodników Korony Kielce i szczypiornistów dzisiejszej Industrii.
Do tej pory przy podpisywaniu umów promocyjnych nie stawiano sobie żadnych celów. A tym samym niemożliwa jest ocena ich wyników - mówił między innymi wiceprezydent Bartłomiej Zapała.