1 z 9
Przewijaj galerię w dół
Na rynku najpowszechniejsze są rowery cargo, które razem z...
fot. Robert Wozniak/ Polska Press

Na rynku najpowszechniejsze są rowery cargo, które razem z kierowcą i towarem nie mogą ważyć więcej jak 250 kg.

2 z 9
Nie stoją w korkach, nie generują spalin ani hałasu i nie...
fot. Urvis Bike

Nie stoją w korkach, nie generują spalin ani hałasu i nie mają problemu z parkowaniem, na co w przypadku samochodów dostawczych traci się bardzo dużo czasu.

3 z 9
Są też dużo tańsze w utrzymaniu, a koszt przejechania 100 km...
fot. Urvis Bike

Są też dużo tańsze w utrzymaniu, a koszt przejechania 100 km to około 1 złotówki.

4 z 9
Gdynia swoim mieszkańcom rowery cargo w ramach wypożyczalni...
fot. Urvis Bike

Gdynia swoim mieszkańcom rowery cargo w ramach wypożyczalni udostępnia już od 2020 roku, a dodatkowo realizuje program dofinansowania ich zakupu (zwrot do 50 proc. ceny roweru, ale nie więcej niż 5 tys. zł.).

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Zobacz również

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"