5 z 9
Londyński University of Westminster przeprowadził badanie,...
fot. Urvis Bike

Londyński University of Westminster przeprowadził badanie, które udowodniło, że rowery cargo w centrach miast są 1,6 razy szybsze niż samochody dostawcze, a przy tym osiągają wyższe prędkości średnie.

6 z 9
W krajach Europy Zachodniej ich wykorzystanie jest już dość...
fot. Urvis Bike

W krajach Europy Zachodniej ich wykorzystanie jest już dość zaawansowane, ale i w Polsce widać coraz więcej zwiastunów małej rewolucji.

7 z 9
Rowery cargo zazwyczaj mają udźwig do ok. 150 kg, ale na...
fot. Urvis Bike

Rowery cargo zazwyczaj mają udźwig do ok. 150 kg, ale na rynku są też pojazdy, które potrafią przewieźć nawet 700-800 kg.

8 z 9
Według raportu „Sharing the load” autorstwa Green Alliance,...
fot. Urvis Bike

Według raportu „Sharing the load” autorstwa Green Alliance, gdyby zamiast zaledwie 7,5 proc. miejskich samochodów dostawczych używano rowerów elektrycznych, można by zmniejszyć emisję CO2 nawet o jedną trzecią.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Zobacz również

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną