Te firmy wesprą WOŚP. Na aukcji Fiat 126p, Roomba z artystycznym designem, przejazd zabytkowym pociągiem i wiele innych

Oliwia Marciszewska
Na tegorocznej aukcji WOŚP PZU wystawiło dwudziestoośmioletniego Fiata 126p, którego cena wywoławcza wynosi 1 zł.
Na tegorocznej aukcji WOŚP PZU wystawiło dwudziestoośmioletniego Fiata 126p, którego cena wywoławcza wynosi 1 zł. PZU/Informacje prasowe
Podczas 33. finału WOŚP będzie grać dla onkologii i hematologii dziecięcej, a jego motywem przewodnim zostanie bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. W tym roku zebrane środki mają zostać przeznaczone na wyposażenie 18 szpitalnych oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, 5 ośrodków neurochirurgii onkologicznej, 6 ośrodków chirurgii onkologicznej oraz 4 zakładów patomorfologii.

Finał WOŚP to jednodniowa zbiórka publiczna, organizowana przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Jerzego Owsiaka. Od wielu lat towarzyszą jej także akcje internetowe i wydarzenia zamknięte, które rozpoczynają się już na początku grudnia. Równocześnie w całej Polsce odbywa się największa w kraju zbiórka pieniędzy - około 120 tysięcy wolontariuszy w prawie 1700 sztabach zbiera pieniądze do tekturowych puszek. 

Koncertowi finałowemu towarzyszy m.in. licytacja najbardziej hojnych darczyńców, w której do zdobycia są Złote Serduszka wykonane z prawdziwego kruszcu oraz Złote Karty wyprodukowane przez firmę PLAY.

W ciągu 32 Finałów WOŚP zebrała blisko 2,3 miliardy złotych, za które kupiła ponad 73 tysiące urządzeń.

Głównymi sponsorami akcji są: Play, mBank, Allegro, Biedronka, PZU, Orlen, Dawtona, Lovela, Lavazza, Lipton, Crunchips, Lidl oraz miasto Warszawa. Patroni medialni to: TVN, TVN24, TTV, MAX, Onet, Antyradio, Radio Zet, Burda Media Polska, Tik-tok i Kręcioła TV.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu