
Budowa S19 na odcinku Nisko Płd. – Podgórze o długości 11,5 km
Wykonawca (Konsorcjum: Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Construcciones S.A.) w ramach robót drogowych kontynuuje prace na trasie głównej S19 w zakresie odhumusowania, profilowania i zagęszczania podłoża. Na drogach serwisowych wykonuje prace w zakresie wykopów i nasypów oraz frezowania, natomiast na drodze technologicznej kontynuuje układanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie. W ciągu drogi krajowej DK19 wykonywane jest profilowanie i zagęszczanie poboczy drogi objazdowej.

Budowa S19 na odcinku Nisko Płd. – Podgórze o długości 11,5 km
Wykonawca (Konsorcjum: Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Construcciones S.A.) w ramach robót drogowych kontynuuje prace na trasie głównej S19 w zakresie odhumusowania, profilowania i zagęszczania podłoża. Na drogach serwisowych wykonuje prace w zakresie wykopów i nasypów oraz frezowania, natomiast na drodze technologicznej kontynuuje układanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie. W ciągu drogi krajowej DK19 wykonywane jest profilowanie i zagęszczanie poboczy drogi objazdowej.

Budowa S19 na odcinku Nisko Płd. – Podgórze o długości 11,5 km
Wykonawca (Konsorcjum: Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Construcciones S.A.) w ramach robót drogowych kontynuuje prace na trasie głównej S19 w zakresie odhumusowania, profilowania i zagęszczania podłoża. Na drogach serwisowych wykonuje prace w zakresie wykopów i nasypów oraz frezowania, natomiast na drodze technologicznej kontynuuje układanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie. W ciągu drogi krajowej DK19 wykonywane jest profilowanie i zagęszczanie poboczy drogi objazdowej.

Budowa S19 na odcinku Podgórze – Kamień o długości 10,5 km
Wykonawca (Budimex S.A.), kontynuuje odhumusowanie terenu i wykonywanie nasypów oraz wykopów drogowych.
W zakresie branży mostowej kontynuowany jest montaż zbrojenia ław fundamentowych oraz ich betonowanie dla obiektów 17PZM, 17.1PZM i 17.2PZM (przejścia dla zwierząt małych) oraz montaż zbrojenia korpusów przyczółków obiektu 27WS (wiadukt w ciągu drogi ekspresowej).Trwa skuwanie głowic pali pod podpory. Wykonano także próbne obciążenia dynamiczne pali fundamentowych.
Ponadto, kontynuowane są prace związane z przebudową kolizji branżowych i układaniem sieci.