
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

Dr Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego szacuje, że w „ciągu najbliższych pięciu lat branża będzie potrzebować od pięciu do sześciu tysięcy nowych maszynistów”.