9 z 14
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...
fot. Szymon starnawski

Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

10 z 14
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...
fot. Szymon Starnawski

Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

11 z 14
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...
fot. Krzysztof Łokaj

Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne

12 z 14
Dr Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego szacuje,...
fot. Krzysztof Łokaj

Dr Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego szacuje, że w „ciągu najbliższych pięciu lat branża będzie potrzebować od pięciu do sześciu tysięcy nowych maszynistów”.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Lokal Trends wytycza kierunki. Dwa pomorskie miasta nagrodzone za finanse

Lokal Trends wytycza kierunki. Dwa pomorskie miasta nagrodzone za finanse

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Trwają przygotowania do Europejskiego Kongresu Gospodarczego przy MCK w Katowicach

Trwają przygotowania do Europejskiego Kongresu Gospodarczego przy MCK w Katowicach

Zobacz również

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki