Centralnym tematem tegorocznej edycji wydarzenia były nowe technologie w sprzedaży. Prelegenci, paneliści oraz zaproszeni goście wskazywali na szanse i zgrożenia związane z rozwojem nowej technologii, a szczególna uwaga dotyczyła tematyki sztucznej inteligencji, która już teraz zmieniła nasze życia.
W II edycji Polish National Sales Forum wzięła udział ponad setka gości, w tym dwusnastu prelegentów oraz siedmiu panelistów. Wydarzenie zgromadziło Prezesów, Dyrektorów oraz inne ważne osoby na wysokich stanowiskach zarządzających z polskich i międzynarodowych korporacji oraz partnerskich organizacji biznesowych. Obecni byli również przedstawiciele środowiska naukowego.
Wydarzenie zostało oficjalne otwarte przemówieniem Prezes Zarządu Polish National Sales Awards – Pani Elżbiety Pełki, która wygłosiła je razem z Panem Dawidem Krzysiakiem z Kearney oraz Panią Adrianną Śniadowską z THINK TANK. Podczas przemówienia otwierającego Pani Prezes Elżbieta Pełka podziękowała samorządowi mazowieckiemu za współorganizowanie II edycji PNSF oraz za udzielone wsparcie. Następnie przeprowadzono dwanaście prelekcji oraz niemal dwugodzinny panel dyskusyjny, na którym wypowiadało się siedmioro gości.
Po wszystkich wystąpieniach odbył się panel dyskusyjny, który moderował Zbigniew Gajewski z THINK TANK. W panelu wzięli udział: Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, Tomasz Klekowski, ekspert ds. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw,
Bożena Leśniewska, wiceprezeska Zarządu Orange Polska, Piotr Mieczkowski, Dyrektor Zarządzający Fundacji Digital Poland, Borys Stokalski, Partner w firmie RETHINK, oraz Aneta Jóźwicka, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Provident Polska.
