Wystartowała kampania Cash Lajf Balans dla młodzieży z Polski Wschodniej zachęcająca do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes

AIP
W ramach kampanii zaplanowano szereg działań skierowanych do nastolatków, jak np. cykl filmów edukacyjnych czy grę na smartfona.
W ramach kampanii zaplanowano szereg działań skierowanych do nastolatków, jak np. cykl filmów edukacyjnych czy grę na smartfona. mat. pras.
Udostępnij:
Właśnie wystartowała edukacyjna kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej Cash Lajf Balans. Celem kampanii jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes

- Prowadzenie firmy i osiągnięcie sukcesu w biznesie to przede wszystkim wyzwanie, ale też nieustanny rozwój. Przedsiębiorca musi umiejętnie radzić sobie nie tylko z formalnościami, lecz także ze zmieniającym się rynkiem. Dla młodych i kreatywnych osób bycie własnym szefem może być atrakcyjną formą startu w życie zawodowe, ale też szansą na indywidualne kształtowanie swojego biznesu i jego otoczenia. Stawiamy na młodych ludzi, bo to inwestycja z najwyższą stopą zwrotu– mówi Małgorzata Jarosińska-Jedynak, minister funduszy i polityki regionalnej.

Własna firma daje elastyczność czasową, dzięki której łatwiej zachować balans między pracą a życiem prywatnym. Założenie biznesu nie jest trudne, a brak kapitału nie musi być barier. Tutaj z pomocą przychodzą Fundusze Europejskie i profesjonalne doradztwo.

Twórcom kampanii zależy na tym, aby przekaz dotarł do młodych ludzi w prosty, przejrzysty i przyjemny sposób. Dlatego specjalnie na potrzeby kampanii powstał cykl ośmiu inspirujących filmów, poświęconych odrębnym zagadnieniom związanym z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi. Bohaterami nagrań są młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, którzy opowiadają o swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach, jakie musieli podjąć na początku drogi i osiągniętych sukcesach. Dzięki filmom młodzież ma możliwość zainspirowania się historiami, zweryfikowania ich ze swoimi pasjami i marzeniami. Wszystkie filmy można obejrzeć na kanale YouTube kampanii.

Dodatkowo powstała gra edukacyjna na urządzenia mobilne Cash Lajf Balans. Aplikację można już bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Pozwala ona wczuć się w rolę młodych przedsiębiorców. Jest to kreatywna forma nauki przez zabawę – młodzież odświeża wiedzę z zakresu przedsiębiorczości i poszerza ją o aspekty związane z prowadzeniem własnej firmy. Gracz sam decyduje o tym, ile pracuje, a ile korzysta z życia, zachowując przy tym niezbędną równowagę między pracą a życiem (work-life balance).

Dialog z młodymi ludźmi odbywa się w mediach społecznościowych. Powstały profile kampanii na Facebooku i Instagramie. Ponadto do współpracy zaproszono influencerów – MaturaToBzdura (najpopularniejsza sonda uliczna) i GilathissNew (youtuber gamingowy). Od 2 marca w każdy poniedziałek na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl będą publikowane informacje o nowych konkursach. Zadania konkursowe są kreatywne, inspirują do myślenia w sposób przedsiębiorczy i twórczy. Uczniom dają możliwość pracy indywidualnej lub zintegrowania się w szkolnych zespołach. Do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, które pomogą w rozwoju potencjału uczniów i szkół.

Kampania przeznaczona jest także dla nauczycieli. Otrzymają oni gotowe scenariusze lekcji dotyczące przedsiębiorczości, które pomogą w ciekawy sposób przekazać wiedzę z tego zakresu, nawet np. na informatyce! Materiały do pobrania znajdują się na stronie kampanii.

Województwa Polski Wschodniej – lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie – mają najniższy wskaźnik przedsiębiorczości wśród młodzieży. Większość osób w wieku 15-19 lat, która mieszka na tych terenach, nie jest zainteresowana założeniem własnej działalności gospodarczej. To właśnie do nich, ich rodziców i nauczycieli jest skierowana kampania.

Wszystkie szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się na:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polacy posiadają coraz droższe smartfony

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie