Wezmą w niej udział Danuta Dmowska- Andrzejuk, przewodnicząca Zespołu do spraw koordynacji sponsoringu sportu przez spółki Skarbu Państwa przy Ministrze Aktywów Państwowych, Magdalena Kopka-Wojciechowska, prezes Totalizatora Sportowego oraz Paweł Stańczyk, prezes Zarządu Grupy Azoty ZAK S.A.
Sponsoring sportowy jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych, służy jednak nie tylko zwiększeniu świadomości i rozpoznawalności marki w skali od lokalnej do globalnej, ale coraz częściej związany jest również z realizacją misji społecznej. Nie jest jednak – co oczywiste - rozdawaniem pieniędzy, tylko transakcją, z której obie strony powinny czerpać korzyści.
Podczas dyskusji, którą będzie moderował Adam Godlewski, szef sportu w PPG, postaramy się wyznaczyć właściwe proporcje między misją a komercją w sponsoringu sportowym. Poszukamy też odpowiedzi na pytania, jak ważne są dziś etyczne i światopoglądowe cele w reklamie poprzez sport, na ile mierzalna jest jej biznesowa skuteczność, i czy marketingowa hegemonia kilku wiodących dyscyplin zostanie w najbliższym czasie złamana.
Partnerem debaty jest: Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.
