Awaria ING Banku Śląskiego. W całej Polsce nie działają bankomaty i bankowość internetowa
AKTUALIZACJA - bankowość elektroniczna już działa!
Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego, poinformował o usunięciu awarii systemów ING Banku Śląskiego:
Od ok. 10.20 przywróciliśmy działanie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firm. Karty również działają poprawnie.
Wcześniej otrzymaliśmy oficjalny komunikat od Piotra Utraty, rzecznika ING Banku Śląskiego, w sprawie awarii:
Obecnie mamy awarię systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Mogą nie działać płatności kartami, utrudnione może być wypłacanie pieniędzy z bankomatów.
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Szacujemy, że przywrócimy wszystkie usługi banku przed godziną 11:00. Jeśli to możliwe, prosimy o wstrzymanie się z wykonywaniem płatności do tej godziny.
Przepraszamy za utrudnienia.
W ING Banku Śląskim trwa awaria. Od rana 13 września 2019 r. przestały działać:
- aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego,
- płatności,
- przelewy.
Na fanpage’u ING Banku Śląskiego pojawiło się szereg komentarzy zdenerwowanych klientów.
Wielka awaria ING - będziemy informować na bieżąco o rozwiązaniu problemu
Śledź nasz artykuł na bieżąco. Będziemy stale informować o postępach w naprawie.
![Awaria ING w całej Polsce. Co się stało?Czy bankowość elektroniczna ING już działa? [13.09.19 r.]](https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/9f/b3/5d7b386606943_p.jpg?1568356454)
Jak poradzić sobie z awarią ING? Zobacz nasz poradnik!
