Dla Żabki ważny jest lokalny wymiar jej działalności

Materiał powstał podczas Kongresu 590 w Jasionce pod Rzeszowem
Wideo
od 7 lat
Polacy są przedsiębiorczy, a Żabka stara się stwarzać możliwości rozwijania tej cechy. To z tego powodu wszystkie sklepy tej sieci są prowadzone na zasadzie franczyzy – podkreślał Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych Żabka Polska, biorący udział w Kongresie 590 w Jasionce pod Rzeszowem.

- Żabka daje przykład, jak można wykorzystać chęć Polaków do prowadzenia własnego biznesu. Dajemy narzędzia do tego, żeby tę przedsiębiorczość wspierać i rozwijać – mówi Manikowski.

Obecnie w Polsce działa prawie 6 tys. sklepów Żabki, które prowadzi ponad 4 tys. franczyzobiorców. - Dajemy im dużo narzędzi do rozwijania własnego biznesu – twierdzi Manikowski, wymieniając te narzędzia. Wśród nich są m.in. pełne wyposażenie sklepu, komplet materiałów marketingowo-komunikacyjnych, cały plan handlowy, a także najnowocześniejsze narzędzia cyfrowe pomagające ten sklep prowadzić.

- Dziś wszystkimi aspektami sklepu można zarządzać przez telefon komórkowy w czasie rzeczywistym za pomocą specjalnej aplikacji, którą stworzyliśmy dla naszych klientów, pozwala ona obserwować m.in. jak zmieniają się obroty w sklepie, jakie dochody on przynosi – tłumaczy Manikowski.

Dyrektor operacyjny Żabki podkreśla, że sklepy tej sieci są ulokowane i w dużych, i małych miejscowościach. Każdy z nich działa jak niezależny przedsiębiorca, franczyzobiorcy traktują je jak swój własny biznes. - Oni stają się naturalnymi centrami swoich lokalnych społeczności, znają większość swoich klientów. Ten lokalny wymiar jest dla Żabki ogromnie ważny – zaznacza Manikowski.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu