
Zbliżający się Dzień Matki to jedno z najważniejszych świąt dla kwiaciarni – zaraz po 8 marca i Święcie Zmarłych.

Koszt bukietu różni się nie tylko ze względu na liczbę kwiatów, ale także ich długość i kolor.

Jak wynika z rozmowy ze specjalistką, w dzisiejszych czasach trudno utrzymać się ze sprzedaży kwiatów. Aby biznes stał się opłacalny, należy wprowadzić usługi dodatkowe, np. pocztę kwiatową, dekoracje sal ślubnych, poszerzenie oferty o bibeloty itp.

W biznes kwiatowy należy zaangażować całą rodzinę. Inaczej można pożegnać się z brakiem strat finansowych.
– Świadczymy szereg usług okołokwiaciarnianych. Mój partner rozwozi np. kwiaty dla klientów. Nawiązaliśmy też współpracę z E-Kwiatami i Pocztą Kwiatową, dzięki czemu spływają do nas zamówienia nawet z innych miast – mówi właścicielka kwiaciarni.