W nowej kampanii reklamowej Euroloan poznajemy rozwiązanie problemu Świętego Mikołaja – nota bene również wywodzącego się z Finlandii – z niespodziewanymi wydatkami (stanął on wobec konieczności uiszczenia mandatu za nieprawidłowo zaparkowane sanie). Kampania rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 17 grudnia. Do promocji swoich usług fintech wykorzystuje telewizję i Internet.
Po dobrym przyjęciu letniej kampanii reklamowej, oznaczającym pięciokrotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku i tysiące nowych klientów, fiński fintech Euroloan zdecydował się na kolejną odsłonę działań promocyjnych.
- Oczywiście jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani reakcją klientów na naszą ofertę, ale doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne będzie teraz udowodnić swoją atrakcyjność w dłuższej perspektywie – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance. – Naszym celem jest trwałe zwiększenie udziałów spółki w rynku pożyczek gotówkowych – dodaje.
Podstawowym produktem Euroloan jest limit odnawialny, czyli pożyczka z możliwością wielokrotnego wykorzystania przyznanych środków. Dla pożyczek, na które klienci zdecydują się w okresie przedświątecznym, Euroloan termin pierwszej spłaty przesuwa o miesiąc.
Głównym kanałem sprzedaży jest dla Euroloan Internet. Ale pożyczkę można też dostać „tradycyjną” drogą. Oprócz takich firm jak Dom Finansowy QS, FGP, Helikon czy Unilink Cash do grona firm współpracujących z fińską firmą dołączył Fines, największy niezależny broker na rynku polskim.
Jeszcze zdążysz skorzystać z promocji! Po prostu KLIKNIJ!
