Galeria Jurowiecka nominowana do kilku branżowych nagród

PR
Galeria Jurowiecka, zarządzana przez spółkę Savills, została nominowana do prestiżowych nagród w branży nieruchomości: Prime Property Prize w kategorii „Inwestycja roku na rynku powierzchni handlowych”, Festiwalu Architektury Eurobuild w kategorii „Projekt centrum handlowego”, a także w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Galeria jest już laureatem nagrody „Pracodawca roku” na rynku podlaskim. Od początku swego istnienia podejmuje wiele działań, aby poszerzyć ofertę handlową, bazę hotelową Białegostoku, ale też wspiera szereg inicjatyw charytatywnych.

Koncept połączenia centrum handlowego z hotelem i nowoczesny design to wyróżniki tej inwestycji.

Galerię Jurowiecka otworzono w październiku 2015 roku, zaś w maju 2016 swoją inaugurację miał hotel Ibis Styles połączony bezpośrednio z galerią, oferujący nocleg w 129 ciekawie zaaranżowanych pokojach. Hotel dysponuje także 14 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 650 m kw. Całość kompleksu tworzy nowoczesną bryłę usytuowaną w centrum Białegostoku u zbiegu al. Piłsudskiego, ul. Sienkiewicza i ul. Jurowieckiej.

Od otwarcia galerię odwiedziło już ponad 3 mln osób.

- Dbamy o ciągły rozwój Galerii Jurowieckiej i dokładamy wszelkich starań, aby zarówno klienci jak i najemcy czuli się u nas dobrze. Przeprowadziliśmy szereg akcji promocyjnych, w tym akcje sportowe połączone z działaniami prospołecznymi – mówi dyrektor obiektu Adam Białomyzy. - Były to np. trening do Hero Run, akcja modowa Wiosenny Wieszak, która trwała tydzień i zakończyła się pokazem mody oraz akcja Zdrowy Uczeń inaugurującą rozpoczęcie roku szkolnego.

- Nawiązujemy współpracę z instytucjami zewnętrznymi jak: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury, Fundacjami: Białystok Biega, Pomóż Im, organizujemy wystawy - dodaje dyrektor. - Na stałe współpracujemy też z personał shopper, czyli stylistką i personalnym doradcą zakupowym w jednym. W najbliższym czasie planujemy organizację ważenia zawodników bokserskich przed galą boksu oraz bardzo ważny pierwszy event urodzinowy. Cieszy nas, że te starania zauważono w branży. Motywuje nas to do ciągłej pracy i dążenia do aktywnego odpowiadania na potrzeby naszych klientów. W tym celu ścisłe współpracujemy z zarządcą galerii – międzynarodową firmą doradczą Savills, która wspiera nas swą ekspertyzą.

Adam Białomyzy zwraca tez uwagę, że cięgle rośnie liczba klientów galerii. W stosunku do pierwszego miesiąca wzrost ten wyniósł już 30 procent.

Przypomnijmy, że właścicielom galerii, Przedsiębiorstwu Budowlanemu Konstanty Strus, przyświecała idea wykreowania przestrzeni łączącej mieszkańców, otwartej na ich potrzeby. Brak jakichkolwiek barier architektonicznych zachęca do odwiedzenia obiektu i przyległego do niego zielonego terenu przez rodziny z dziećmi, osoby starsze i niepełnosprawne. Warto podkreślić, że usytuowanie Galerii Jurowiecka w ruchliwym, pełnym życia punkcie miasta, w naturalny sposób przekształca przyległy do niej plac w dogodne miejsce spotkań.

Co równie istotne, charakterystyczna fasada budynku stanowi znakomity punkt orientacyjny, zwłaszcza dla odwiedzających miasto gości, co w połączeniu z bliskością projektowanych bulwarów nad rzeką Białą, nadaje całemu założeniu niezwykle przyjazny i otwarty charakter, zachęcając do eksplorowania samej galerii, jak i przyległej do niej części miasta.

Z ostatniej kondygnacji budynku można podziwiać panoramę Białegostoku.
Wszystko to, znacząco przyczynia się do podniesienia społecznej wartości miejsca.

Projektant galerii, Marek Bulak mówi: - Kompleks galerii został ukształtowany tak, aby pogodzić dwie funkcje wymagające odmiennego podejścia – handlowo-usługową i hotelową. W formie budynku starano się wyrazić zarówno jego centralną lokalizację w mieście i wynikającą z tego konieczność stworzenia elewacji korespondującej z innymi od strony ul. Jurowieckiej jak i bliskość rzeki narzucającą organiczne formy. Bryłę budynku ukształtowano różnicując jej wysokość, przy wykorzystaniu takich materiałów jak jasno szary piaskowiec, szkło, tynk i aluminium. Budynek w parterze został otwarty poprzez zastosowanie szklanych witryn. W wystroju wnętrza zaś wykorzystano kontrastowe barwy biel i czerń ocieplając je elementami drewnianymi.

Galeria Jurowiecka nominowana do kilku branżowych nagród

*******************************************
Galeria Jurowiecka
to nowoczesne centrum handlowe o powierzchni najmu 25 000 m kw. Obiekt jest usytuowany w centrum Białegostoku, w swej ofercie posiada 120 punktów handlowych marek takich jak: supermarket Stokrotka, drogeria Rossmann, salon obuwniczy CCC, elektromarket Media Expert, sklep z odzieżą sportową Martes Sport, klub fitness Calypso, kino Helios, ale także Empik, Deichmann, Douglas oraz sklepy grupy LPP jak Reserved, Mohito i House. W ofercie obiektu znajdują się także marki z elegancką modą damską jak Lidia Kalita, Bagatt czy salon Pure Fashion z markami Gerry Weber i Betty Barclay, Jeans Worls oraz Deni Cler.

Pracownia projektowa Bulak Projekt
powstała w 1991 r. Od 10 lat prowadzi dwa biura: w Warszawie i w Siedlcach. Biuro architektoniczne Bulak Projekt pracowało nad wieloma projektami mieszkaniowymi. Ponadto w portfolio pracowni są niewielkiej kubatury biurowce, budynki instytucji publicznych, galerie handlowe czy obiekty przemysłowe. Zespół składa się z 15 architektów i projektantów w specjalnościach architektonicznych, 2 osób zajmujących się formalną obsługą projektów, rzeczoznawcy oraz kilkunastu stale współpracujących biur i firm.

Savills
to globalna spółka świadcząca usługi w branży obrotu nieruchomościami, notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Posiada międzynarodową sieć ponad 700 biur i przedstawicielstw w obu Amerykach, Wielkiej Brytanii, Europie, Afryce, regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie. Oferuje szeroki zakres specjalistycznych usług doradczych, zarządczych i transakcyjnych klientom na całym świecie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 14

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jola

Eh... galeria jak galeria ma swoje plusy i minusy... fajny jest ten trawnik przed, a nie wybetonowane jak Rynek Kościuszki, Mac jest w centrum, nie trzeba daleko jechać, albo siedzieć w tym beznadziejnym przy dworcu - brudny na max., a przy ul. juroweckiej jest normalny parking za free - na terenie PKS'u, nie trzeba tam kombinować żeby wjechać i sama vanem zawsze tam staje. Co do sklepów to może nie jest super, ale są takie, które nie są ogromnymi sieciówkami, których pełno jest w innych galeriach. Można coś nietypowego wybrać, od wyższej póki typu Bagatt, do tych bardziej normalnych, w których mogę znaleźc na siebie rozmiary - Bialcon, Kik, a mała nie jestem. Często odwiedzam też sklepy z kosmetykami naturalnymi. Mogli by popracować nad rozpisaniem co na którym pietrze, bo te tablice medialne nie każdy obsługuje i lepiej oznaczyć toalety i trochę te białe ściany czymś ozdobić.

G
Gość
Wymieniaj, może Ci z komisji przeczytają. Choć znając życie to towarzystwo wzajemnej adoracji z góry wie co ma wybrać.
G
Gościu
Dach dalej cieknie przez co są ciągle zwarcia elektryczne. Schody ciągle z rana naprawianie. Winda towarowa już 3 tydzień nie działa. No i ochrona z rana nie wpuszcza normalnym wejściem pracowników galerii ponieważ ono jest przeznaczone dla klientów siłowni a pracownik ma około ma iść. Mógłbym tak wymieniać dalej powody do anty nagrody.
g
gość

3 mln zwiedzających?  w tym 2,9 mln gimbazy.! cieszmy się ,radujmy się ,ogromny sukces!

tylko dlaczego najemcy,dzierżawcy ,coraz więcej bankrutują.?

 
g
gość

a woda nadal przecieka z dachu na klientów ? czy już nie? już nie trzeba chodzić z parasolem?

a zresztą po co tam iść  i tak nic się kupi ,bo tam towary tylko dla bogaczy ,a Białystok to nie jest bogate miasto.

 

Galerię oceniam raczej kiepsko żeby nie powiedzieć gorzej,nie ma przyszłości najemcy popadają zostaną tylko sieciówki,które z zysków w innych miejscach pokryją straty tutaj.

k
kicha

artykuł pisany na zamówienie ,chyba za kasę ? takiego wazeliniarstwa już dawno nie widziałem.

 

a co do tego molocha to całkowita porażka,byłem dwa razy nic nie kupiłem ceny z kosmosu wybór beznadziejny.

 

tylko na ostatnim pietrze gimbaza na hoddogach przesiaduje i na coca coli, a tak to tragedia,w przyszłości jak ruskie za atakuja z powietrza bombami ,będzie doskonałe miejsce na schron i nic więcej.

 

a jeszcze dodam ,że mamy już dwa schrony przeciw atomowe,bunkry ,pierwszy to Opera a drugi to ten dziwoląg ,chyba ten sam gość projektował oba. porażka.

D
Dawid
Może konkurs na super wjazd parkingowy. Chyba Wiesiek z Węgorzewa projektował parking
G
Gość

raz bylem i wiecej sie nie wybieram. nie wiem jaka szkole i czy wgl skonczyl projektant tego parkingu.

P
Piotr
Architektonicznie , z pominięciem parkingu jest ok, jednak biznesowo to zasługuje na antynagrodę. Mc Donald - najsłabszy w kraju, najemcy uciekają a Struś zapełnia ich miejsce swoimi sklepami aby utrzymać wymagane 80% zagospodarowania powierzchni. Tak więc jaka nagroda ???
G
Gość
Ta galeria to porażka, w sam raz dla lansujacej się w niej gimbazy.
T
Ttt
Wszedłem tu by przeczytać komentarze na temat parkingu, a raczej obu dojazdów doń.
Nie zawiodłem się. :)
Pomijając wjazdy to słupy podpierające strop też as rozmieszczał. Skrajne uniemożliwiają otwarcie drzwi kierowcy podczas parkowania tyłem dłuższym autem.
W ogóle chyba liczono na same citroeny c1-3, vw lupo i inne auta typowo żeńskie. ( bez urazy proszę :) )
j
jagusia

Nagrode powinien otrzymac projektant  parkingu podziemnego .Ile razy tam  jade ,tyle razy mam atak serca ,i jak wchodze do galerii to zapominam czego tam przyjechalam..Szczesliwa jestem kiedy wyjade z tego parkingu.To jest dramat!!!!

M
Mieszko
Nominacja za zjazd do parkingu, za komercjalizację dzięki czemu mieszkańcy miasta nie mają potrzeby tam zaglądać , za największą ilość chętnych do rozwiązania odstąpienia od umowy najmu lokali z powodu tragicznie słabej sprzedaży
r
radek

za wjazd na parking powinni nominację dostać :)

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu