Lider polskiego rynku marketingu rośnie jak na drożdżach

Marek Knitter
Grupa IMS to lider polskiego rynku wyspecjalizowanych usług marketingu sensorycznego.
Grupa IMS to lider polskiego rynku wyspecjalizowanych usług marketingu sensorycznego. fot.spółka
Grupa IMS, lider polskiego rynku marketingu sensorycznego, szacuje, że zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej był wyższy w ubiegłym roku aż o 64 proc. rok do roku i wyniósł 12,3 mln zł.

Spółka podała także, że skonsolidowany zysk operacyjny z wyłączeniem startupowego projektu Closer Music wzrósł szacunkowo o 42 proc. wobec rezultatu roku 2023, do 16,5 mln zł. Wyraźnie wzrosły też poziomy rentowności, dzięki czemu marża EBITDA zbliżyła się do 34 proc. (+6 pkt. proc.), a marża netto przekroczyła 19 proc. (+7 pkt. proc.).

- Pozyskaliśmy w roku 2024 blisko 3 tys. nowych lokalizacji abonamentowych, głównie w segmencie premium. Dbaliśmy również o dyscyplinę kosztową. Zanotowaliśmy najwyższe zyski w naszej historii i mamy ambicje osiągać kolejne rekordy. Patrząc na zeszły rok, czujemy niedosyt w segmencie usług reklamowych, choć już druga połowa zeszłego roku była wyraźnie lepsza, a pozytywne trendy w tym obszarze obserwujemy również w bieżącym roku - powiedział Piotr Bielawski, wiceprezes IMS.

Finalne rezultaty finansowe grupy IMS znajdą się w raporcie okresowym za rok 2024, którego publikacja zaplanowana jest na 16 kwietnia br.

Grupa IMS to lider polskiego rynku wyspecjalizowanych usług marketingu sensorycznego. Działa od roku 2000 w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. Akcje Grupy IMS są notowane na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu