Spółka podała także, że skonsolidowany zysk operacyjny z wyłączeniem startupowego projektu Closer Music wzrósł szacunkowo o 42 proc. wobec rezultatu roku 2023, do 16,5 mln zł. Wyraźnie wzrosły też poziomy rentowności, dzięki czemu marża EBITDA zbliżyła się do 34 proc. (+6 pkt. proc.), a marża netto przekroczyła 19 proc. (+7 pkt. proc.).
- Pozyskaliśmy w roku 2024 blisko 3 tys. nowych lokalizacji abonamentowych, głównie w segmencie premium. Dbaliśmy również o dyscyplinę kosztową. Zanotowaliśmy najwyższe zyski w naszej historii i mamy ambicje osiągać kolejne rekordy. Patrząc na zeszły rok, czujemy niedosyt w segmencie usług reklamowych, choć już druga połowa zeszłego roku była wyraźnie lepsza, a pozytywne trendy w tym obszarze obserwujemy również w bieżącym roku - powiedział Piotr Bielawski, wiceprezes IMS.
Finalne rezultaty finansowe grupy IMS znajdą się w raporcie okresowym za rok 2024, którego publikacja zaplanowana jest na 16 kwietnia br.
Grupa IMS to lider polskiego rynku wyspecjalizowanych usług marketingu sensorycznego. Działa od roku 2000 w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. Akcje Grupy IMS są notowane na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
