Mex Polska zwiększa swoje portfolio o nową markę z segmentu pizzerii

Marek Knitter
Grupa posiada w swoim portfelu i rozwija dwa rozpoznawalne i bardzo popularne koncepty gastronomiczne w tym m.in. "The Mexican"
Grupa posiada w swoim portfelu i rozwija dwa rozpoznawalne i bardzo popularne koncepty gastronomiczne w tym m.in. "The Mexican" fot. szymon starnawski/polska press
Zarząd Mex Polska zawarł porozumienie z pomysłodawcą cenionego przez konsumentów konceptu Pizzanova. Zgodnie z założeniami kooperacji, planowane jest otwarcie co najmniej trzech nowych lokali o tej nazwie w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Inwestycja będzie w całości finansowana ze środków Grupy Mex Polska.

– Postanowiliśmy połączyć nasze doświadczenia w obszarze gastronomii, co pozwoli na wzmocnienie zarządzania w Grupie Kapitałowej Mex Polska. Naszym celem jest nie tylko efektywne rozwijanie marki Pizzanova, ale także podzielenie się wiedzą i standardami operacyjnymi i zwiększenie konkurencyjności naszej oferty – powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska.

Pizzanova to nowoczesny koncept pizzerii, oparty na innowacyjnym podejściu do składników i przygotowywania dań. Marka oferuje różnorodne opcje ciasta (klasyczne, wieloziarniste, bezglutenowe) oraz swobodny wybór dodatków przez gości pizzerii, a także gotowe, oryginalne kompozycje smakowe. Działająca z powodzeniem od 2020 roku przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi marka będzie teraz rozwijana w całej Polsce przez spółki zależne Mex Polska.

Na mocy zawartego porozumienia, pomysłodawca konceptu będzie aktywnie wspierać jego rozbudowę, odpowiadając za przekazanie niezbędnej wiedzy operacyjnej - od wytycznych dotyczących aranżacji i zarządzania lokalami, przez szkolenie personelu, aż po zapewnienie jakości obsługi i oferty w nowo otwieranych placówkach Pizzanova.

Porozumienie zobowiązuje pomysłodawcę konceptu do ścisłej współpracy przy otwieraniu nowych lokali, z planem uruchomienia minimum trzech w ciągu 18 miesięcy od jego zawarcia, przy finansowaniu ze środków Grupy Mex Polska, podkreślono w materiale.

Mex Polska zabezpieczyła sobie wyłączność na korzystanie ze znaku towarowego i konceptu Pizzanova w nowych lokalizacjach.

– Po zrealizowaniu celów rozwojowych zagwarantowaliśmy sobie odkupienia praw do marki Pizzanova, co umożliwi nam zwiększenie zasięgu lokali Grupy, pozwalając na dotarcie do nowych grup konsumenckich i rynków – dodaje Dariusz Kowalik, członek zarządu i dyrektor finansowy Mex Polska.

Pomysłodawcą konceptu Pizzanova jest Łukasz Kowalewski, powiązany rodzinnie z prezesem zarządu Mex Polska Pawłem Kowalewskim.

Mex Polska rozwija sieć posiadanych placówek zarówno ze środków własnych Grupy jak i poprzez udzielanie franczyzy na posiadane w swoim portfelu koncepty gastronomiczne zewnętrznym inwestorom. Grupa posiada w swoim portfelu i rozwija dwa rozpoznawalne i bardzo popularne koncepty gastronomiczne: "Pijalnia Wódki i Piwa" i "The Mexican". Spółka notowana jest na GPW od 2012 roku.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu