Mobilne urządzenia Paczkomat® zdobywają stoki narciarskie. InPost wszędzie tam, gdzie klienci

Materiał informacyjny InPost
InPost, lider innowacji w logistyce, otworzył sezon zimowy, uruchamiając w popularnych ośrodkach górskich mobilne maszyny Paczkomat®. W Istebnej, Wiśle czy Bukowinie Tatrzańskiej turyści mogą w sezonie zimowym korzystać z automatów, aby wygodnie nadawać i odbierać przesyłki – w tym np. nadmiarowy bagaż. Podobne urządzenia InPost funkcjonują już na lotniskach i w szpitalach.

W pracy, w domu czy na wakacjach – niezależnie, gdzie znajdują się klienci, InPost przewiduje ich potrzeby i reaguje błyskawicznie. Tym razem firma skierowała uwagę na sezonowe nawyki Polaków i w swojej strategii ekspansji postawiła na ośrodki turystyczne. Do dyspozycji klientów zostały oddane mobilne urządzenia Paczkomat.

Pierwszy z nich pojawił się w grudniu ubiegłego roku przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, malowniczej miejscowości w Beskidzie Śląskim. To jedna z najpopularniejszych lokalizacji turystycznych wśród miłośników sportów zimowych. W ostatnim czasie sieć mobilnych automatów na sezon zimowy objęła kolejne miejscowości: Wisłę i Bukowinę Tatrzańską. Wkrótce dołączy do nich także Jaworzyna Krynicka.

Szybkość i wygoda na wyciągnięcie ręki

Po raz kolejny InPost wykorzystuje innowacje, aby ułatwiać życie klientom. W ciągu ostatnich lat Paczkomat na stałe wpisał się w codzienne nawyki milionów Polaków i stał się nieodłącznym elementem zakupów online. Dzięki takim funkcjonalnościom, jak szybkie zwroty czy nadania bez etykiety, maszyny InPost cieszą się niesłabnącą popularnością. Dziś większość klientów od najbliższego urządzenia Paczkomat dzieli zaledwie 7 minut spaceru. Tymczasem sieć urządzeń nieustannie się zagęszcza – obecnie jest ich w kraju ponad 25 tysięcy!

W sezonie zimowym InPost postanowił przenieść te wszystkie zalety w malownicze górskie krajobrazy. Dzięki instalacji mobilnych urządzeń Paczkomat przy popularnych stokach narciarskich, wczasowicze mogą szybko i wygodnie nadać nadmiarowy bagaż, odebrać zapomniane rękawice czy gogle, a także wysyłać pamiątki z ferii do rodziny i przyjaciół.

Logistyka na wysokości zadania

Grupa InPost stale rozwija ofertę, aby logistyka była jeszcze bardziej dostępna i zintegrowana z codziennym życiem. W ubiegłym roku firma ustanowiła nowe rekordy zarówno w dostarczonych wolumenach, jak i ekspansji sieci, m.in. dostarczając przeszło miliard przesyłek w ciągu roku. Z myślą o polskich przedsiębiorcach czy Polakach mieszkających za granicą, uruchomiła także nową usługę przesyłek międzynarodowych do 7 europejskich krajów: Włoch, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Portugalii.

Mobilne Paczkomaty w najpiękniejszych górskich kurortach to kolejny krok w realizacji strategii opartej na bliskości i wygodzie. Tym samym InPost ułatwia turystom życie w podróży, a wczasowiczom – zasłużony odpoczynek. Wcześniej firma uruchomiła tego typu innowacyjne rozwiązania na wielu polskich lotniskach oraz w szpitalach.

Wybierasz się na narty do Wisły, Istebnej czy Bukowiny Tatrzańskiej? Koniecznie sprawdź, gdzie znajdują się mobilne urządzenia Paczkomat®!

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu