3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Zdjęcie Rynku w Sieradzu sprzed ponad 120 lat robi furorę w sieci. Są inne FOTO

Zdjęcie Rynku w Sieradzu sprzed ponad 120 lat robi furorę w sieci. Są inne FOTO

Maturzyści z Zespołu Szkół w Lipinach odebrali świadectwa [ZDJĘCIA]

Maturzyści z Zespołu Szkół w Lipinach odebrali świadectwa [ZDJĘCIA]

Polecamy

Rosja grozi uderzeniem rakietami w Polskę

Rosja grozi uderzeniem rakietami w Polskę

Polskie owoce w tym roku będą droższe. Mrozy zniszczyły uprawy

Polskie owoce w tym roku będą droższe. Mrozy zniszczyły uprawy

Parlament Europejski potępia reelekcję Putina. Wybory nazwał „farsą”

Parlament Europejski potępia reelekcję Putina. Wybory nazwał „farsą”