Nowa forma komunikacji. Vendmedia białostockiej firmy Pay2Vend

PR
Vendmedia, czyli zarządzane internetowo monitory, wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej - to nowy, autorski produkt białostockiej firmy P2V Polska dla zakładów pracy, biur i instytucji.

P2V Polska umożliwia swoim klientom administrowanie kampaniami informacyjnymi, udostępniając im panel zarządzania siecią ekranów na ich własnych monitorach lub dostarczając im kompleksowe rozwiązanie wraz z ekranami LCD.

- Komunikacja to bardzo istotny element z punktu widzenia każdej organizacji, wynikający z potrzeby informowania m.in. o decyzjach zarządu, zmianach organizacyjnych, przepisach BHP, przepisach prawnych, instrukcjach itp. - mówi Andrzej Nartowicz, prezes P2V Polska. – Wewnętrzna komunikacja opiera się obecnie najczęściej na dość prostej formie: przez ulotki, plakaty, wywieszane na tablicach ogłoszeń czy spotkania z załogą. A jest to forma trudna do kontrolowania, niezbyt pewna i mało elastyczna, wobec szybko zmieniających się treści komunikatów. Stąd nasza propozycja rozwiązania, które umożliwi aktualizowanie tych informacji na bieżąco i ich prezentację w nowoczesnej formie.

Klient loguje się do platformy internetowej i samodzielnie zarządza treściami, które chce komunikować odbiorcom. Innowacyjność tego rozwiązania polega też na monitorowaniu przebiegu kampanii na wszystkich ekranach i bieżącym raportowaniu emisji.Klient loguje się do platformy internetowej i samodzielnie zarządza treściami, które chce komunikować odbiorcom. Innowacyjność tego rozwiązania polega też na monitorowaniu przebiegu kampanii na wszystkich ekranach i bieżącym raportowaniu emisji.

Informacje są przekazywane w czytelnej i atrakcyjnej formie – od treści pisanych, poprzez zdjęcia i grafiki, po filmy. Monitory mogą być też instalowane na urządzeniach vendingowych, czyli automatach sprzedających żywność i napoje, dostarczanych do biur i zakładów pracy przez współpracującą z P2V Polska, firmą vendingową Ideal Group – założoną i zarządzaną również przez Andrzeja Nartowicza.

- Współpracujemy z wieloma podmiotami i to one zwróciły nam uwagę na potrzebę rozwiązania problemu komunikacji wewnątrzzakładowej – opowiada Andrzej Nartowicz. – Taka właśnie sytuacja zdarzyła się na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, gdzie instalowaliśmy sieć naszych automatów sprzedażowych. Wtedy powstał pomysł, by stały się one jednocześnie punktami informacyjnymi – poprzez montaż prawie 40 monitorów, wyświetlających aktualne komunikaty i informacje. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, zadziałał efekt synergii - w sposób naturalny pracownicy i studenci, którzy korzystają z automatów, przy okazji zapoznają się z treściami przekazywanymi im przez uczelnię.

Rozwiązanie vendmedia sprawdza się również w komunikacji zewnętrznej – np. na dworcach, w sklepach i galeriach handlowych, w ciągach komunikacyjnych w miastach, na przystankach autobusowych, czy w środkach komunikacji miejskiej, ale też w biurowcach, na uczelniach i w szkołach. Za jego pośrednictwem można realizować kampanie informacyjne, promocyjne, kreować wizerunek marki, czy wspierać działania sprzedażowe.

P2V Polska sp. z o.o.
jest twórcą i dostawcą innowacyjnej, autorskiej technologii pod nazwą Pay2Vend, dedykowanej do urządzeń vendingowych. Obejmuje ona obsługę płatności za pomocą kart i breloków zbliżeniowych (docelowo z wykorzystaniem aplikacji mobilnej) oraz zarządzanie indywidualnymi kontami przez użytkowników. To pierwsza tego typu technologia stworzona w Polsce, ukierunkowana na vending.
Technologia Pay2Vend wykorzystana została także w prospołecznym projekcie Zdrowe Kieszonkowe, zapewniającym uczniom w szkołach zdrowe przekąski. W ramach tego projektu wspierane są również dzieci z najuboższych rodzin, poprzez fundowanie im zasilonych kart i breloków do dokonywania zakupów w urządzeniach Zdrowe Kieszonkowe.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Nowa forma komunikacji. Vendmedia białostockiej firmy Pay2Vend - Kurier Poranny

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu