2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czy istnieje ktokolwiek, komu nigdy nie zdarzyło się, że na...
fot. Przemysław Świderski / Polska Press

Nowy standard obsługi kelnerskiej w barach i restauracjach: kelner tylko przyniesie zamówione dania i pozbiera potem naczynia!

gd131204ps_164.jpg

Czy istnieje ktokolwiek, komu nigdy nie zdarzyło się, że na końcu wizyty w restauracji miał poczucie, że stał się „niewidzialny” dla kelnera? Długie oczekiwanie na rachunek może być naprawdę męczące. Prawie 6 na 10 konsumentów na świecie mówi, że tego typu sytuacja jest dla nich frustrująca, a 80 proc. uważa, że doświadczenie zakupowe jest tak samo ważne, jak kupowane produkty. To oznacza, że nawet najwyższej jakości jedzenie i najlepsza obsługa kelnerska mogą nie zatrzeć złego wrażenia, które pozostanie po problemach wynikających z braku możliwości zapłacenia rachunku właśnie wtedy gdy sobie tego życzymy.

Zobacz również

Tłumy na basenie przy ulicy Sudeckiej w Jeleniej Górze

Tłumy na basenie przy ulicy Sudeckiej w Jeleniej Górze

Gorąco Ci? Tu pojeździsz na łyżwach podczas upałów!

Gorąco Ci? Tu pojeździsz na łyżwach podczas upałów!

Polecamy

Ważne zmiany dla kierowców od 1 lipca. Mogą wlepić nawet 12,9 tys. zł kary

Ważne zmiany dla kierowców od 1 lipca. Mogą wlepić nawet 12,9 tys. zł kary

Najnowsze wydanie kwartalnika "Obserwator Finansowy" już dostępny!

Najnowsze wydanie kwartalnika "Obserwator Finansowy" już dostępny!

"Szukamy niemiłej, marudnej ekspedientki". Nietypowe ogłoszenie stało się hitem!

"Szukamy niemiłej, marudnej ekspedientki". Nietypowe ogłoszenie stało się hitem!