Opony marki Dębica dostały kolejne wyróżnienie. Tym razem otrzymały najwyższą liczbę wskazań w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich „Dobry Produkt 2012”. Badanie przeprowadziła Redakcja ‘Forum Biznesu’ - dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”.
Respondenci odpowiadali na pytania: które marki produktów uważają za najlepsze, godne zaufania w danej kategorii, które marki określają dobre jakościowo produkty. Badanie zrealizowano na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI).
- Bardzo mnie cieszy, że marka Dębica uzyskała najwyższą ocenę wśród polskich konsumentów. Świadczy to o dużym zaufaniu użytkowników do opon wytwarzanych przez Dębicę. Kierowcy dali wyraz temu, że doceniają nasze zaangażowanie w produkcję opon spełniających coraz wyższe wymagania zarówno w zakresie osiągów, jak i bezpieczeństwa – powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA.
Marka Dębica jest także, według opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” IX rankingu najcenniejszych polskich marek, 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji. W ogólnej klasyfikacji, marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w 2011 r.
