Spis treści
Umowa obejmuje wyłączną dystrybucję produktów Bonetech Medisys na terytorium Polski i będzie obowiązywać od 1 lutego 2025 r. przez okres 3 lat, z możliwością jej przedłużenia.
Szczegóły współpracy z E-Shopping Group z Bonetech Medisys
W ramach współpracy E-Shopping Group będzie mogła zaoferować w Polsce zaawansowane produkty medyczne, w tym implanty ortopedyczne, materiały chirurgiczne oraz urządzenia medyczne. Produkty Bonetech Medisys, które dotychczas znalazły zastosowanie w 40 krajach i pomogły 50 milionom pacjentów.
- Bonetech Medisys cieszy się międzynarodowym uznaniem dzięki wysokiej jakości i niezawodności swoich produktów. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować nową jakość polskim pacjentom cierpiącym na schorzenia układu mięśniowo - szkieletowego. Z perspektywy biznesu to nasz kolejny krok w stronę budowy pozycji na rynku medycznym. Obecność na rosnącym rynku implantów ortopedycznym pozytywnie przełoży się również na perspektywy finansowe spółki - powiedział Jarosław Kaim, prezes E-Shopping Group.
W pierwszym roku obowiązywania umowy planowany wolumen sprzedaży wynosi 350 000 USD, a w kolejnych latach partnerzy spodziewają się 15-procentowego wzrostu sprzedaży. Umowa przewiduje również możliwość rozszerzenia dystrybucji na inne kraje Unii Europejskiej. Zgodnie z kontraktem polska strona zajmie się też działaniami marketingowymi, aby zwiększyć rozpoznawalnoścć produktów Bonetech Medisys w Polsce. Firma z NewConnect będzie uczestniczyć również w przetargach na dostarczanie sprzętu do placówek medycznych.
Globalny rynek implantów ortopedycznych osiągnął wartość 25,2 miliarda USD
Zgodnie z raportem Grand View Research, globalny rynek implantów ortopedycznych osiągnął wartość 25,2 miliarda USD w 2023 roku i prognozuje się jego wzrost na poziomie 3,7% rocznie (CAGR) w latach 2024-2030, co oznacza, że do 2030 roku może osiągnąć wartość 32,5 miliarda USD.
- Umowa z Bonetech Medisys jest kolejnym potwierdzeniem realizacji nowych kierunków rozwoju opartych na rynku medycznym. W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy umowę dystrybucyjną z Healthonomic. W ramach współpracy E-Shopping zajmie się dystrybucją produktów partnera na rynku krajowym i międzynarodowym. Z kolei jeszcze zawarliśmy partnerstwo ze spółką AIDA Diagnostics. Razem z nią będziemy zajmować się tworzeniem inteligentnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji wspierającej procesy medyczne - podkreśla Jarosław Kaim.
E-shopping Group to spółka, która skupia się na opracowywaniu innowacyjnych technologii medycznych, dystrybucji produktów medycznych oraz usługach consultingowych w obszarze technologii medycznych. Dotychczasowy model działalności główny przedmiot działalności opiera na prowadzeniu działalności poprzez własne e-sklepy, które działają w modelu sprzedaży dropshipping. Akcje Spółki są notowane na rynku NewConnect. Głównym udziałowcem spółki jest Maciej Nowak posiadający 29,93 proc. akcji.
