1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Adam Jankowski / Polska Press
Obsługiwanymi krajami mogłyby być potencjalnie także Niemcy, Irlandia i Belgia. Początkowa działalność od wiosny przyszłego roku miałaby się zacząć od 4 samolotów.
2 z 4

fot. Adam Jankowski / Polska Press
Aktualnie nie wiadomo jeszcze, jak ostatecznie ukształtuje się struktura właścicielska spółki. W tej sprawie trwają jeszcze ustalenia. Grzegorz Połaniecki zaznaczył, że Enter Air chciałoby mieć większościowy udział.
3 z 4

fot. Karolina Misztal / Dziennik Bałtycki / Polska Press
Już od sierpnia wiadomo było, że Fly4 siedzibę będzie mieć w Irlandii. Wcześniej mówiło się, że może być to Malta. To właśnie tam w ostatnich latach duża część przewoźników rejestrowała swoje spółki-córki ze względów podatkowych oraz łatwości w uzyskaniu certyfikatu operatora lotniczego.