Prawdziwa gratka dla miłośników jednośladów na koniec sezonu. Polskie firmy rowerowe spróbują zdobyć wymagający rynek

Jerzy Mosoń
Jerzy Mosoń
Polskie rowery w niczym już nie ustępują konkurencji. Nowy katalog pomoże im podbić rynki niderlandzki, belgijski i luksemburski
Polskie rowery w niczym już nie ustępują konkurencji. Nowy katalog pomoże im podbić rynki niderlandzki, belgijski i luksemburski 123rf.com/profile_meinzahn'
Podobno jeśli mieszkańcy tych kilku państw polubią daną markę rowerową, to jest ona w stanie zawojować każdy światowy rynek. Polska Agencja Inwestycji i Handlu postanowiła właśnie dać wędkę, by polscy producenci mogli złowić najbardziej pożądanych klientów. Zadanie trudne, a i czasu zostało już niewiele.

Spis treści

Tylko do końca listopada 2023 r. przedstawiciele rodzimej branży rowerowej mogą zgłaszać swoje firmy do specjalnego katalogu promującego polskie marki w Beneluksie – informuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

Polskie jednośladu mogą konkurować z najlepszymi

Polska Agencja Inwestycji i Handlu we współpracy z wydawnictwem VMN media przygotowuje katalog polskich producentów z branży rowerowej. Chodzi o projekt mający na celu promocję polskiego sektora rowerowego w Beneluksie – donosi agencja. Choć polskie marki to nawet 1/10 europejskiego tortu, dotychczas nie zdobyły odpowiedniego uznania na najtrudniejszym terenie, w tym w krajach Beneluksu, gdzie rynek uważany jest za najbardziej wymagający. Czas to zmienić.

Belgowie i Niderlandczycy zasługują na to, by pojeździć na polskich dwóch kółkach

Przedmiotem projektu prowadzonego przez ZBH Amsterdam jest kampania promująca polski sektor rowerowy. W jej ramach mają ukazać się trzy raporty na łamach wydawnictwa bike-eu.com oraz w newsletterze Bike Europe. Ma to być materiał dostępny zarówno on-line, jak i w formie drukowanej, dystrybuowany do potencjalnych partnerów przed oraz w trakcie trwania wydarzeń branżowych, wspomagający promocję polskich marek w Belgii, w Niderlandach i w Luksemburgu. Celem akcji jest również nawiązanie relacji biznesowych z przedsiębiorcami z tych rynków.

Co zrobić, by mieć szansę na promocję? Menedżerowie nie mają już dużo czasu

Każde z przedsiębiorstw ma do dyspozycji jedną stronę katalogu w układzie według wzoru. Wypełnienie formularza oraz zamieszczenie materiałów graficznych będą równoznaczne ze zgodą na ich publikację na stronie PAIH oraz na łamach wydawnictwa bike-eu.com. Zainteresowane firmy powinny wypełnić formularz w języku angielskim, w terminie do 30 listopada 2023 r. Ewentualne pytania można kierować do Adrianny Kłoszewskiej, e-mail: [email protected].

Już teraz jest o co walczyć. Rynek jeszcze urośnie
Jak donosi Polskie Stowarzyszenie Rowerowe, Polska jest obecnie w czołówce europejskich producentów rowerów. Nad Wisłą powstaje rocznie nieco ponad 1,1 mln jednośladów bez silnika spalinowego Z kolei według prognoz Polskiego Instytutu Ekonomicznego, wartość europejskiego rynku rowerowego, w latach 2023 – 2028 wzrośnie z 25,08 mld USD do 39,8 mld USD.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Jaką decyzję podejmie w grudniu RPP?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu