Spis treści
Jakie kroki wobec Inteligo?
Prezes PKO BP, Szymon Midera, podkreślił, że platforma Inteligo jest obecnie wykorzystywana przez około 300 tysięcy klientów indywidualnych, którzy wykazują "bardzo wysoki poziom zadowolenia" z oferowanych usług.
"Decyzja o przyszłości Inteligo zostanie zawarta w naszej nowej strategii. Spodziewamy się, że do końca października będziemy wiedzieć, jakie kroki podejmiemy wobec Inteligo" – stwierdził Midera.
Inteligo zadebiutowało na rynku w maju 2001 roku, jako jedna z pierwszych platform bankowych oferujących dostęp do konta wyłącznie poprzez internet i telefon.
W 2002 roku, Inteligo Financial Services zostało przejęte przez PKO BP.
Platforma zawiesiła możliwość zakładania nowych kont
Rok później, Inteligo wprowadziło innowację w postaci możliwości uzyskania debetu na odległość oraz zaczęło dostarczać klientom elektroniczne wyciągi bankowe z podpisem elektronicznym, co było nowością na polskim rynku bankowym.
Od 16 lutego bieżącego roku, platforma zawiesiła możliwość zakładania nowych kont – zarówno indywidualnych, wspólnych, jak i dla dzieci. Konta założone wcześniej nadal są obsługiwane na dotychczasowych warunkach.
PKO BP jest największym bankiem uniwersalnym w Polsce, z aktywami o wartości 507,3 mld złotych, obsługującym 12 milionów klientów. Państwo posiada 29,43% akcji banku.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!
Źródło:
